50% på Frank Dandy enbart idag

Har kört dessa jalingar i flera år och älskar dem, de kör 50% enbart idag!

Frank Dandy.

Tackar! Har inte använt dessa innan men testköpte ett fempack organic boxer.

Frugan hade slaktat mig om jag hade köpt fler kalsonger så slog till på deras mysshorts istället :smiley:

Har säkert ett 30-tal Frank Dandy i kalsonglådan :stuck_out_tongue:

Då är vi två som har mer kalsonger än man behöver. Brukar slå till när Björn Borg har rea.
Min fru säger likadant varje gång. "Behöver du verkligen nya":joy::joy:

Typ bara sambon som ser mina. Så jag kör new body. Körde Björn Borg tidigare men tycker new body är skönare. Har inte haft frank dandy på 13 år. Är de goa?

Jag gillar dem som tusan. Sitter skönt och andas så det inte blir svettigt och så. Sen gillar jag deras rätt galna mönster på kalsongerna =)

Skulle du säga att de är normala i storlek?

Jag tar en storlek större än vad jag förmodligen borde ha. Gillar när de är lite längre och inte sitter så nära skrevet.

1 gillning

2 st 3 pack beställda
Har bara deras strumpor sedan tidigare :slightly_smiling_face:

Du/ni får återkomma med vad ni tycker sen!

1 gillning

Beställde 5-pack helsvarta. I M som jag kör på andra jalingar

Perfekt! Då behöver man inte tvätta på några dagar :wink: Blev 2x 3-P Scullberry Boxer :heart_eyes:

1 gillning

Va fan, springer ni runt på stan endast i dessa färgglada kalsonger? Tack vet jag enfärgade briefs med stabil Y front. :joy::joy::joy::joy::joy:

Jag fick inte bli kund. Har tydligen för få tatueringar på kroppen.

1 gillning

Det kan du ju alltid fixa. :rofl::rofl::rofl:

Jag har nya favoriter! Deras 5-pack ekologiska är f*n de skönaste jag haft. De klarade cykeltestet igår galant :ok_hand:

Välkommen till Dandyträsket :joy: Fick reda på att stadium outlet både online och i butiker kör bra priser typ jämt på Dandy!

1 gillning

Är det dom som heter organic? Beställde ett sånt 5-pack av dom så det bådar gott!

1 gillning

Bra namn på kallingar, organic. :rofl::rofl:

2 gillningar

Jupp organic= engelska för ekologisk.
Helsvarta är 5-packet.