AirPower kommer aldrig att lanseras

Från sajten:
AirPower kommer aldrig att lanseras




Har du gått och väntat på AirPower så kan du sluta vänta då Apple nu officiellt har gått ut och meddelat att laddplattan inte kommer att lanseras.

Anledningen är kort och gott att de inte lyckades komma upp i en kvalité på laddningen som de var nöjda med, så nu kommer den aldrig att se dagens ljus. Tanken med AirPower var att du skulle kunna ladda din iPhone, Apple Watch och AirPods på plattan – och det spelade ingen roll vart på plattan du placerade enheterna.

Dan Riccio på Apple säger till TechCrunch:

”After much effort, we’ve concluded AirPower will not achieve our high standards and we have cancelled the project. We apologize to those customers who were looking forward to this launch. We continue to believe that the future is wireless and are committed to push the wireless experience forward,”

Via Macrumors

1 gillning

What!?!?!
Du luras med mig

Njet

Men herregud - så sent som för AirPods 2 nämns de ju i i beskrivningen!

1 gillning

Tack!

Visst lanserade någon annan tillverkare en liknande laddplatta nyligen med flera spolar?

Surt för konsumenterna men önskar att fler tillverkare vågade göra så här, hur mycket undermåliga produkter släpps det inte som aldrig borde kommit ut?

Det hade aldrig hänt under Steve Jobs :grin:
Ah, vem bryr sig. Möjligtvis kan man sakn en platta till Watch.

29% rabatt!

https://www.webhallen.com/se/product/293224-Nomad-Base-Station-Apple-Watch-Edition

Sinnesjukt pris, för någon trots allt rätt tafflig lösning :-/

Sjuuuukt !

Detta måste vara en jobbig dag för TV crew…

Inte sovit en blund inatt :sob:

Förstår det. synd du inte kan ringa snyggthor och prata ut för han lär väl vara i samma förnekelse.

Frågan är om Thor lever?

Om han gör det kommer han aldrig vara sig själv igen.
nu ska jag ut å springa… lämnar min note9 på min samsung wireless duo.

I see what you did there!

Det var skönt att springa lite. Synca över en spotify lista till min runda Samsung gear så man kunde lämna note9 hemma på laddning så den var 100% när man kom hem…

Living the dream…

Synka? Som ett djur? Saknar du 4G i klockan? :wink:

Jo tyvärr har min runda klocka inte esim.

What year is this!