Alla datum du behöver hålla koll på inför höstens Apple-lanseringar

Från sajten:
Alla datum du behöver hålla koll på inför höstens Apple-lanseringar | Teknikveckan


image

Under gårdagen visade Apple upp iPhone 11, iPhone 11 Pro, Apple Watch Series 5, ny iPad samt Apple Arcade och innehållstjänsten Apple TV+. Utöver det har vi uppdateringar till iOS 13, MacOS Catalina och system till övriga enheter att se fram emot.

Här kommer datumen för rubbet.

  • iPhone 11, iPhone 11 Pro: Förbeställning öppnar 13 september klockan 14.00 Leverans 20 september.
  • iPad Gen 7: Går att beställa redan nu. Leverans 30 september.
  • Apple Watch Series 5: Går att beställa redan nu. Leverans 20 september.
  • iOS 13: 19 september
  • iOS 13.1: 30 september
  • iPadOS: 30 september
  • tvOS 13: 30 september
  • watchOS 6: 19 september för series 3, 4 & 5. Senare för series 1 och 2
  • MacOS Catalina: Oktober
  • Apple Arcade: 19 september för iOS, 30 september för iPad OS och tvOS, oktober 2019 för MacOS.
  • ATV+: 1 november

2 gillningar

Liten rättning till ovan, förbeställningarna för iPhone 11 / Pro börjar kl 14:00 svensk tid inte 02:00. :slight_smile:

Japp, fixat :slight_smile:

1 gillning

Någon som vet hur det funkar med inbyte av iPhone Xs Max vid förbeställning? Kanske inte ens går?

Det går men bäst är att sälja på Tradera

1 gillning

Bäst är väl att sälja i Köp och säljbubblan? :wink:

1 gillning

Kanske är dags att uppgradera från 7:an! :slight_smile:

Kommer väl ett event till i höst antar jag med nya Mac Pro etc.

Skitdåligt utbyte, ca 1/3 av ursprungs-priset på mindre än ett år… värre än försäkringsbolagens nedskrivningar av värdet på prylar.

Här är resultat från Telia där jag har mitt abonnemang för värdering av min felfria iPhone 6 + 128

1 gillning

E du nöjd … :joy::zipper_mouth_face:

Ja, den är för gammal för ett företag som Telia att byta in. Inte lönt för dom att byta in, kolla igenom, sälja och lämna garanti på en så gammal telefon. Sälj här i köp och säljbubblan eller Tradera/Blocket.

Jag får i alla fall ca 1000 kr om jag skulle köpa en ny på Appstore. Men då har dom inga abonnemang vad jag vet.

Appstore? Menar du AppleStore? Dom kan refurba den och ha som utbytesenhet vid serviceärenden.

Ska inte lämna den på service. Vad menar du med refurba?

OM DU byter in den till AppleStore kan DOM använda telefonen som utbytestelefon vid service efter att dom har kollat den och bytt skal.

1 gillning

Det går utmärkt att köpa telefoner med abonnemang på Apple Store.

1 gillning

Inte på webben. Men i butik kanske det går?

Kommer de nya med iOS 13? Annars undrar jag varför man separerar 13 och 13.1?