Alla Seinfeld-avsnitt kommer till Netflix

Från sajten:
Alla Seinfeld-avsnitt kommer till Netflix

Den enormt framgångsrika serien som handlar om absolut ingenting – Seinfeldt kommer till Netflix. Dessvärre får vi vänta tills 2021 innan vi kan binga alla 180 avsnitten på ett streck.

Var Seinfeldt en del av din barndom eller var det inte din typ av humor?

Jerry &
Elaine &
George &
Kramer &
Netflix

All 180 episodes of the Emmy-Award winning Seinfeld are coming to Netflix — worldwide! — starting in 2021 pic.twitter.com/tLvcCKH4vl

— Netflix US (@netflix) September 16, 2019

Man hinner nog se alla avsnitt på Amazon Prime (där de är tillgängliga i dag) före 2021.

Även C More och Viaplay har alla avsnitt men det är bäst kvalitet på Amazon Prime. Kul att Netflix får serien efter alla andra streamingtjänster.

Jag har lite svårt för humorn i Seinfeld. Sett dom flesta avsnitten dock på TV för många år sedan. Al Bundy är mera min humor. Tror alla avsnitt finns på Amazon Prime Video! Humorn i Benny Hill är jag lite svag för också! :smiley:

Seinfeldt var verkligen ett barn av sin tid och i och med att övrigt innehåll saknades har den serien i mitt tycke åldrats sämre än nästan något annat humorprogram. Monty Python från 70-talet kan fortfarande i sina bästa stunder underhålla men dyker Seinfeld upp på rutan blir det att sträcka sig efter fjärren. Synd, för jag uppskattade verkligen serien när den sändes!

1 gillning

Det kallas nostalgi :blush:

Gillar Seinfeld-serien! Även om den kan kännas lite gammal ibland så är det inget som stör. Serien tappade dock lite efter att Larry David försvann (säsong 8 och 9). Kul att även den kommer i Netflix. Lär väl inte locka yngre tittare dock.

OT: Stot fan av MWC också. Så skönt att se en helt PK-befriad serie som driver med sig själv på ett härligt sätt. Fajterna mellan Al och Marcie är bäst.