Allsvenskan 2019

Nej, jag håller med. Vi ligger där i brukar. Etta.

Överlevde första halvlek men det såg inte bra ut.

:yellow_heart::heart::blue_heart:

Bedrövligt!

Sjuk första halvlek mellan Djurgården och Elfsborg. Sju gula kort och ett direkt rött på 61 (!) minuter. 2–0 till Djurgården men det känns som vad som helst kan hända i andra halvlek.

Tycker det är direkt felaktigt agerande i situationen med Radetinac. Nyberg ska INTE ge ett rött där, maximalt ett gult om något.

Detta säger jag som MFF:are.

1 gillning

Ja, ingen match som den domaren bör ha på sitt cv.

1 gillning

I dag är Allsvenskan äntligen tillbaka igen efter sommaruppehållet.

AIK–IFK Norrköping kl. 19:00 på C More.

1–1 mot Malmö känns nästan som en seger. :yellow_heart::heart::blue_heart:

1 gillning

Djurgården just nu upp i serieledning!

Blir tufft för mitt kära Peking i år men vi får hoppas på att göra det bästa av säsongen och se hur långt vi räcker i Europa.

1 gillning

Åh vilken härlig dag! :yellow_heart::heart::blue_heart:

(AIK förlorade hemma mot Kalmar.)

IFK Norrköping här. Laget som fick en betydligt sämre start i år än vad vi hade räknat med. Men det tuffar på och vi kommer passera några lag här under hösten…:smiley:

IFK Göteborg här. Laget som fick en betydligt bättre start i år än vad vi hade räknat med. Men nu hackar det lite och kommer att släppa några lag förbi oss här under hösten… :grinning:

Åh vilken härlig dag! :yellow_heart::heart::blue_heart:

Jag tror jag skrev något om trög start och att vi kommer passera ett antal lag…:smiley:. 5-0…:+1:.

Bara 7 poäng från etta i tabellen till sjunde plats i tabellen nu.

Och intressant vilket hopp det är ner till 8:an.

Härligt att se Djurgården i toppen av tabellen efter även denna omgång. :yellow_heart::heart::blue_heart:

Sju omgångar kvar.

1 gillning

Åh vilken härlig kväll! :yellow_heart::heart::blue_heart:

1 gillning

Det är bedrövligt hur allsvenska domare tillåts förstöra fotbollen, det måste även gårdare hålla med om. Kriminellt hur Kristoffer Karlsson agerar i matchen igår och tyvärr är han varken ensam om det eller att det sker sällan.

2 gillningar