Amazon visar upp Echo Show 5

Från sajten:
Amazon visar upp Echo Show 5 | Teknikveckan


image

Det här med att ha en skärm stående i köket för recept, styra hemmet och mycket annat börjar bli allt mer populärt och nu har Amazon visat upp sin Echo Show 5.

Det är en mindre version av Echo Show som har en skärm på 5,5”, en kamera och en högtalare som ska låta lite bättre än Echo Dot. Den kommer att gå att köpa i två färger, ”charcoal” och ”sandstone” och prislappen ligger på 89,99 dollar. Lägger du till 19,99 dollar till så får du ett magnetiskt stöd så du kan justera vinkeln på enheten.

Utöver Echo Show 5 så meddelade Amazon att de kommer att skicka ut en ny funktion till sina enheter där man kan be Alexa radera allt man har sagt under dagen. Det ska enligt bolaget radera all data som har registrerats under dagen. Echo Show 5 kommer att lanseras i juni.

Via The Verge

 

Men nej nej nej , alexa ska vara inbyggd el på sin höjd dot:en … inte spåra ur nu :unamused:

1 gillning

Men alltså så jävla ugly! De spårar totalt nu… :joy:

1 gillning

Mm …

1 gillning

Värdelöst. Man vill ha en klocka på nattduksbordet som visar tiden utan att lysa upp hela rummet. jag har en Argon Inet med OLED, tyvärr är lägsta standby styrkan lite för kraftig så jag måste ha displayen av i standby för att inte störas. Detta lär vara tusen resor värre

Jag tycker att den var snygg. Fast en kamera och ha i sovrummet… jodå den är säkert helt säker… typ…