Apple Store är nere

Mini känns ju inte så rolig med dom kanterna. IPad Air däremot känns som en budgetmodell av iPad Pro.

Minin e ett starkt kort iaf tror ja , behövs verkligen air då ?.. kanske samma sak som o säga behövs lättmjölk …

Men jag trodde vi hade skrotat namnet Air
Tim måste ha missat det memot.

1 gillning

Minin lär nog sälja, bra för dom yngre om inte annat…

Men 5000:- för en Mini är saftigt.

Inga priser förvånar mig längre när de gäller apple… den va iallafall inte dyrast…

Haha verkligen !! De e ju ett super namn …!! Men , så försvann de , o nu tillbaka , jävligt wierd - men ja gillar namnet , precis som pro :cowboy_hat_face:

Eller hur! Air e ju schysst… Betydligt bättre en max…

Men ja verkligen , men de försvann - men nu tillbaka , haha ja-säger då dä apple !!

MacBook har ju alltid hetat air?

Inom iPad då …

Har de namnet funnit till iPad? :man_shrugging:t2:

Air ja , dom två innan gen 5,6 hette air o 2 an var så jövla bra i jämnförelse me dom som fanns innnan :relaxed:

Men vilket pucko, haha… jag har ju iPad Air 2 hemma… :man_facepalming:t2:

Haha tänkte väl , du håller på o tappa de :wink:

OMG!!! :scream::scream::scream::scream: Du har nog rätt, vart vänder man sig? :man_shrugging:t2:

1 gillning

Prova android bubblan …

Hahahahahahaha

1 gillning

Men jag pallar inte deras namnsättning. Den har alltid varit keff som alla andra techföretag men ffs, är air mer Pro än inte air, är air lättare/mer portabel än inte air. Ingen vet för det varierar mellan de ojämna cyklerna. Varför köra med namnet öht då?!

1 gillning

Fick läsa de där flera gånger innan jag fatta va du mena… :joy: Håller med, namnen börjar ställa till det ordentligt alltså… och inte positivt alls…

2 gillningar