Apple TV+

Ska ses sen!

1 gillning

det är heeeeeeeeelt jävla klappkast att man MÅSTE ha en appledevice.
Man kan alltså inte vad jag fattar det som titta på via en webläsare?. Man kan inte Casta till cromecast.

Apple gör en Apple… Detta är döfött, likt arcade

Nej då :slight_smile:

Skumt… hittade inget om det när jag letade runt nyss

Här är direktlänken :heart:

https://offers.appletvapp.apple

1 gillning

For all mankind :sunglasses: riktigt bra!

1 gillning

Är det Chili Cheese under TV’n? :rofl::joy:

Någon som vet vad för typ av HDR materialet spelas upp i? HDR10+? Dolby Vision? Även Atmos support?

Ser att det är blandat Dolby Vision med HDR10/HDR10+ men vad får ni upp på era skärmar innan ni drar igång serierna?

Slänger in en fråga här mitt i allt annat.
Kan man ställa in så man slipper rekommendationer från cmore, viaplay och allt annat dravel jag aldrig kommer betala 99kr/mån för?
Checkade av i inställningar-appar-tv men där finns ju inte ens cmore eller viaplay med så.

Nej

Min hustru köpte en iPhone 11 vid släppet. Hur får man in Apple TV+ i vår Apple TV som är på mitt iTunes-konto?

Du kan ju lägga till hennes konto också som en användare. Vet inte om det gör så att det går att se om du är aktiv användare. Annars får ni bara byta. Det gör man ju snabbt i sidomenyn :smiley:

Ni har familjedelning förresten?

@marten De va här du skulle skrivit… :rofl:

Ja titta !! Javisst ja hade rätt ändå :joy::wink:

Jag förstår inte riktigt hur Apple har tänkt kring Apple TV+.

När jag går in i TV-appen på min Apple TV, så ser jag knappt ett spår av Appe TV+. Jag ser att jag har börjat titta på The Morning Show, men i övrigt så lyser det med sin frånvaro!

Känns rikitigt idiotiskt av Apple att inte marknadsföra sin kanal mer, det är ju liksom inte så man får fler tittare…!?

Jag skulle vilja se vilka program som går på ATV+, hur gör man?

1 gillning

Nu är jag iofs på mobilen men visst finns det väl en meny under ”Titta nu” även på AppleTV:n?

bild

Japp det finns en meny som visar allt, bara att scrolla ned lite.

Man får leta lite, inte helt optimalt :rofl: Tror tänkavdelningen på apple glömde kaffet den dagen dom la upp tjänsten… :man_shrugging: