Apple-uppdateringar (2019–2020)

Men då måste man ju ta ansvar!

Varm choklad, det är grejer det!!!

Edit: såg rubriken nu. Trodde det var dryckesbubblan först :stuck_out_tongue_winking_eye:

Allt kan hända, de e beta tider :joy::man_shrugging:t2:

1 gillning

Apple vänd på cyklar mm, så de pekar framåt. Kan ju låta det vara i de världsdelar man läser baklänges :wink:

e2

1 gillning

Mjölk i espresson kör jag bara på morgonen, då magen inte vaknat

Dricker du cask utan vatten :thinking:

Om det är kask du menar så skulle jag aldrig få för mig att förstöra två bra drycker genom att blanda.

Reeeensa offtopic ! :slight_smile:

4 gillningar

Det slirade lite här. :grimacing:

Förlåt! Ska städa undan imorgon…

1 gillning

Är jag helt blind eller har möjligheten att lägga till högtalare i automatiseringar försvunnit i beta 5? Fanns en automatiseringsmeny i genvägar-appen tidigare?

Den togs bort i beta 5 men ska återvända vid ett senare tillfälle.

1 gillning

Känns som de kommer skjuta upp en del funktioner till iOS 13.1 för att hinna leverera iOS 13 till nästa iPhone.

1 gillning

Ja dessvärre blir det nog så. Trist!

Hej

Har varit på semester i några veckor, missat en del betauppdateringar och garanterat en massa diskussioner. Igår kväll körde jag en uppdatering av Apple TV 4 (inte K) och efter omstart, kom denna bild upp:

Jag hade min telefon, i handen, också den lite betauppdaterad, en iPhone 8+, ställde mig nära och ATV och telefon hittade varandra som instruktionen på tv sa, men när jag skulle koppla samman dem, så fick jag följande fel:

Vet inte riktigt vad parkopplingen skulle ge?
Vet inte varför det misslyckades?

Och nu har jag jag en bricksymbol (1) på min “Inställningsapp” på ATV i sovrummet :frowning:

Någon som fått samma?

Aldrig sett faktiskt. :thinking:

En snabb fråga. Är det värt att köra in 13 betan på telefonen i detta stadiet? Är den stabil? vad kan jag förvänta mig krångla? Har aldrig kört beta innan.

Den är stabil.

Kivra funkar dock inte.

1 gillning

Hej och välkommen till forumet!

Beta bör du bara köra på din sekundära telefon - inte den du är beroende av i din vardag.

vänligen
/Peter

Kör på den enhet jag är beroende av sedan beta 1 av iOS 13… Till en början fungerade inte Bank ID, nu har de gått en tid och allt är stabilt och alla appar fungerar kanon bra förutom Kivra…