Apple vs resten (2019–2020)

Ha lite högt i tak istället så slipper du jobbet

Du menar högre tak än på Feber så du slipper bli utslängd. Som jag ser det har Teknikveckan ett oerhört högt tak jämfört med andra sidor. På andra sidor hade du åkt ut med fötterna före för länge sen.

Lättkränt vit man, :joy: Du är stereotypen av vänstertomte. Det roliga är ju att det är vänstertomtar som är de mest lättkränkta kraken på planeten.

Säger personpåhopparens fader :joy:

Tänk du beskriver dig på punkt och pricka utan att du tänker på det. Väldigt komiskt.

Jag är forfarande medlem på Feber…är du? :joy:

2 gillningar

Roger är vänstertomte

Tänk det är alla andras fel och aldrig AM :joy::joy::joy:

99.9 procent är dumma i huvudet, det är en jobbig värld att navigera för en 0.1 procentera tyvärr. Men någon måste göra det. Men som tur är i min vardag är de flesta 0.1 procentare. På jobbet är alla relativt smarta ingenjörer osv

Buhu…bähä…det är så synd om mig. Alla andra är korkade.Jag är bäst.Ingen förstår mig. alla andra ha fel hela tiden.:joy::rofl:

Vilken av vänstertomtarna är du på feber? Någon av de största? Typ spaceost, felle eller ecoloving?

Om du letar efter vänster så lär du aldrig hitta mig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Så gulligt med folk som inte själva vet vilken tillhörighet de har politiskt.

Jo då jag vet men du med dina förutfattade åsikter drar fel slutsats

Jag gissar du precis som esse är socialliberal isåfall, har jag fel?

Tycker du detta har med datorer att göra? Vill du diskutera politik håll dig i den tråden. Kommer ALDRIG att berätta min politiska ståndpunkt.

Jag svarar bara på dina inlägg. Kan ju inte låta arbetarklassen få sista ordet. :joy_cat: Hur som helst socialliberaler är bara ett annat namn för klassiska sozzar. Och liberal är du inte, det är inte jag heller utan liberalkonservativ, och det är du inte heller.

Nej det var du som började med två off topic inlägg. Men som vanligt är det aldrig ditt fel.

Haha, jag sysslar ju inte med personangrepp så jag säger bara, den där är flyttad av esse från orginaltråden :joy:

Se så, kolla vad topic till tråden ni skriver i handlar om och förflytta er till rätt tråd nu boys :slight_smile:

1 gillning