Apple vs resten (2019–2020)

Hybris

1 gillning

Det är roligt studera er på avstånd. Men undviker gärna pöbeln till vardags så mycket det går.

Kan ni inte bara slänga ut den här pajasen någon gång.

1 gillning

Man kan ju tänka sig att du någon gång råkar förolämpa en befintlig eller potentiell kund här eller annorstädes. Kan bli ett kul möte sen.

Mina kunder är inte pöbel, de är företagsledare osv. :wink:

Gå och lägg dig nu, Anders. Ta en paus från Internet.

1 gillning

Det går att sluta mata… Prova. :slight_smile:

Men forumets statistik ser betydligt bättre ut :wink:

1 gillning

Absolut. Men som nykomling här ställer man ju sig frågan om det är värt att spendera sin tid här. Överallt annars vore herr Malmgren bannad sedan länge. Men inte här.

Det är därför vi har dessa trådar och det går helt att dölja hela Samhällsbubblan.

Han känner sig dock extremt förtryckt här och utmobbad då alla hans inlägg flyttas in hit så jag antar att man alltid gör fel :rofl:

Kanske är vi de enda som accepterar din diagnos.

Jag måste lite motvilligt erkänna att herr Malmgren tillför lite nöje till ett ack så tråkigt Internet. Överallt annars så vore han bortsopad, men det känns trots allt rätt bra att han har en fristad här. Han får mig att känna mig rätt normal och det uppskattas.

Just nu skriver jag ett inlägg i en meningslös diskussionstråd på bubblan.teknikveckan.com där jag förklarar vad jag gör just nu.

Vilken tomte är då ansvarig för rivjärnet?

De har en liten men stabil grupp industridesigners :slight_smile:

Ett litet tips om du klarar dig från att lägga in okvädesord i varenda inlägg så slipper jag flytta dem.

Jag håller inte på med censur inte min grej så jag kör min grej

Med frihet kommer ansvar - ett ansvar du inte klarar - därför måste vi sätta processer för att hantera det.

1 gillning

1 gillning

Glasögon inomhus alltså.