Avbrott på Apple TV?

Hej, jag ser all tv genom min Apple TV 4 generationen som är ansluten med sladd till routern och vi har fiber i huset. Den senaste tiden har det uppstått små korta avbrott i programmen då och då och bilden blir svart, trodde först att det kanske berodde på vilken app jag såg på men problemet uppstår så gott som på,alla. Är det någon som har en idé om vad det kan vara? Kan det vara något med Apple TV pucken? Har startat om den flera gånger utan bättre resultat. Med vänlig hälsning, Dan

Jag hade det problemet när jag nyss köpt min ATV men löste de med hjälp av en ny HDMI-sladd :slight_smile:

Ja - kolla kabeln , skulle kunna va därför … ja hade ungefär de problemet förut bytte kabel o de blev bra … :man_shrugging:t2:

Fortsätter diskussionen från Applel tv:

Tack, kanske är något…? Tycker det kom i samband med en nyinköpt tv. kall absolut prova

Jag röstar också på att byta HDMI kabel. Dåliga eller billiga HDMI(och andra)-kablar kan orsaka många små störningar.

Tack alla för snabba svar, det blir till att kolla in en bra HDMI-kabel i morgon./Dan