Bästa Mail klient iOS?

Som rubriken lyder, vilken är ert val med mail app? :slight_smile:

Outlook fungerar fin fint :slight_smile:

Jag hsr fastnat mest för Airmail, Spark är helt ok också men Airmail snäppet bättre.

Okej vad är de för bättre med den ist för spark? :slight_smile:

1 gillning

Jag kör outlook, fungerar bäst med våra konton på jobbet har jag märkt…

Okej! För apples egna så försvinner endel Mail, samt den inte är så praktiskt :confused:

1 gillning

Airmail både på iOS & macOS.

Den kostar väll pengar nu? Dock har jag den via TestFlight, då har jag den gratis?

Yes då e den gratis!

Jag har försökt airmail… Men har problem med att den inte synkar in mailadresser som jag tidigare skickat till…

Gmail :man_shrugging:t2::+1:t2:

Apples egna såklart. :slight_smile:

4 gillningar

Tror många har lämnat den under ios 13… Med tanke på alla buggar… Den gjorde kaos ibland alla mina e-post konton…

Privata mailen i native appen. Jobb i outlook. Testade spark ett tag men läste om deras personlighetspolicy, som Google fast värre

1 gillning

Försvinner mail? Har jag aldrig varit med om. Kan inte detta vara ett problem hos din mail host?

Jag kör Apples på Apples produkter, Thunderbird på mina stationära W10 datorer, hostar hos One.com som synkar klockrent mina 5 mailkonton på alla enheter.

1 gillning

Apples egna för allt utom jobbmejlen. Där kör jag Outlook. Mest för att jag inte vill se jobbmejlen när jag är ledig så den får leva i Outlook.

Har inte haft några större problem med den inbyggda annat än nån grafikbugg.

1 gillning

Du borde kunna ställa in fetch på det ena kontot och inte den andra i iOS Mail. Eller lägga upp ”favoriter mappar” längst upp i iOS Mail. Men gissar att du vill ha två klinter för att ännu enklare skilja på det hela :hugs:

Jo, men jag vill ha det helt separerat. Kollar i princip aldrig jobbmejlen på telefonen. Finns ingen mejl som inte kan vänta några timmar på svar så kollar när jag är på kontoret.

Jag kör apples egna, har jobb mailen där men önskar att jag kunde skriva en automatisering i shortcuts som triggade ”hämta” för jobbmailen när jag steg in på kontoret

1 gillning

Apples egna privat. Har testat några andra och inte hittat några direkta fördelar jmf Mail. Sedan tänker jag att det finns ju få saker där integriteten är så viktig som ens mejl så jag håller mig helst inom Apples domäner. Bytt Gmail mot iCloud av den anledningen tex.