Bästa prylen per kategori

Här tänkta jag vi kan skriva vad vi tycker är bästa prylen per kategori. Typ jag tycker Dali Katch är den överlägset bästa bluetooth-högtalaren i mellanstorlek. Fantastiskt ljud i en sådan liten låta. Skulle jag ändra något är det att laddningen skulle vara USB-C, inte en pinnkontskt(som jag inte vet vad den heter).

Vi friar hellre än fäller vad gäller kategorier, vi är grymt subjektiva och väldigt kärleksfulla till alla prylar.

Bästa telefonen: valfri iPhone
Bästa paddan: valfri iPad
Bästa set-top boxen: Apple TV

6 gillningar

Är riktigt nöjd med min fjärrkontroll Logitech Harmony Elite + hub. Styr alla produkter till TVn/hemmabion etc. även fläktar lampor m.m.
Saknar HomeKit-stöd men har den just nu inne i Homebridge.
”Hej Siri, starta tv:n” slår igång tv:n, förstärkaren och Apple TV:n. Underbart!

2 gillningar

Hoppas de e okej att bara skriva märken…

Men jag höjer ett extra glas för Xiaomi :heart:

Samt apple…

2 gillningar

Mest Apple hoppas jag!

2 gillningar

Såklart :heart:

2 gillningar

Jag spinner vidare på ljud. Bästa billiga ljud är i mitt tycke Edifier R1280DB Studio. Anslutningar: 2 x linjeingång för ljud (RCA-telefon x 2), Bluetooth, SPDIF-ingång (RCA), SPDIF-ingång (TOSLINK). Bra byggda!

Köpte ett par för några månader sedan för runt lappen. Rekommenderas varmt om ni har tajt om slanat men vill ha ett hyggligt ljud!

4 gillningar

Köpte ett Edifier-system till datorn för några år sedan. Använder det knappt nu, men otroligt mycket ljud för pengarna!

2 gillningar

Bästa router: Edgerouter X - Prisvärd, kraftfull, stabil och många användbara funktioner.

4 gillningar

Bästa hemmastudio högtalare för svenne focal trio 11 be , de grejer de :heart_eyes:

1 gillning

Bästa potatisskalare: Gastromax i rostfritt stål, svart.

2 gillningar

Håller med dig där. En riktigt bra router! Körde en ER-X något år eller 2 innan jag bytte till en annan ER.

1 gillning

Vilken ER router har du nu då?

Uj, det finns många prylar jag gillar som Apples mobiler klockor och datorer etc.

Mina favorit(er) måste nog bli min Sony a7RIII kamera med tillhörande objektiv, A1X blixt och andra tillbehör.

1 gillning
2 gillningar

Till B ästa NC over-ear hörlurar korar jag nu föga förvånande Sony WH-1000XM3. Ljudet är helt i klass med priset vilket betyder att man får gå upp i pris för att hitta bättre. De med bättre ljud är dyrare och har inte NC. Sedan är frågan om någon har bättre NC? Jag tror inte det. Så för de 2600 jag gav är de ett fynd. Och även om man tvingas betala lite mer är de klart värda priset.

Håller me ! Mina öron gillar dom bäst - i sicke pris :+1:t2:

1 gillning

Ja de är älskvärda!

1 gillning