Beta skvallrar om ny design på AirPods

Från sajten:
Beta skvallrar om ny design på AirPods | Teknikveckan


image

Det är inte alla som är kompis med den snäckformade designen på AirPods och många inklusive undertecknad har problem med att de hela tiden glider ut ur öronen.

Detta kan snart vara ett minne blott då det framgår av en bild i senaste iOS 13.2-betan som skickades ut idag att AirPods kan få en helt ny design. Istället för den snäckformade hörluren så ser vi ut att få in-ear vilket gör att det även går att använda sig av Active Noice Cancellation då hörluren kommer längre in i örat. Det har länge ryktats om just detta och det här är första riktiga beviset på att Apple jobbar på en ny design.

När dessa kan tänkas visas upp framgår inte men har vi tur kanske de redan visas upp detta år.

Via MacRumors

2 gillningar

JA!!! Nu kanske det blir Apple true wireless :star_struck:

1 gillning

Ok, har aldrig problem med att dom trillar ur, förutom när jag tar av mig en T-skirt eller liknande och glömt att jag har dom i öronen.

1 gillning

Ja! Snälla låt detta vara sant!

Eller cykelhjälmen med dess remmar. Det brukar gå bra men ibland glömmer man sig. :open_mouth: :wink:

Ja, eller kameraremmar och ryggor också för den delen :slight_smile:

YEEEES please! Köper direkt! Kan inte använda Airpods idag då de bara ramlar ur mina öron :frowning:

Och låter skit !

Och låter bra

1 gillning