Bilder på Huaweis kommande smartwatch har läckt ut

Från sajten:
BIlder på Huaweis kommande smartwatch har läckt ut | Teknikveckan


image

En ny klocka på från Huawei verkar vara på ingång. Det är den tyska sidan Winfuture som publicerat bilder på en klocka som de hävdar är de officiella pressbilder av klockan. Vi testade version ett Watch GT och uppskattade att batteriet verkade drivas av ett litet kärnkraftverk då den höll väldigt länge. Version två ryktas ha än bättre batteritid. Klockan kommer sannolikt att presenteras väldigt snart och säljas tillsammans med Mate 30 som ska presenteras 19 september.

 

1 gillning

Riktigt snygg! Dock något stor och kör tyvärr inte Android.

Kollega fick deras första här om dagen när han köpte lur… Riktigt jävla nice klocka faktiskt! Så de här kan bli riktigt bra…

Nej tack. Vill ni ha en analog klocka så köp en…:stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

GT 2 ryktas bli något mindre än första version.
Storleken tyckte jag inte var lika illa som urtavlorna som följde med. :grimacing:

Okej, bra. Ingen info om LTE?
Förhoppningsvis kommer det fler urtavlor.

Dom var ju ascoola! Massa pokerchips och sedlar!

Tryckfelsnisse har varit framme i rubriken :wink:

Hur meddelar man lättast stavfel utan att kidnappa tråden?

1 gillning

Tack! Enklast är ett PM till den som har skrivit den, men jag fixade :slight_smile:

Publikt här i tråden tycker jag är utmärkt så att @Thor lär sig veta hut och korrläsa nästa gång. Vill man ha slarvfel i texter finns det ju en annan site som alltid levererar :wink:

Som troende kan jag ta den promenaden genom bubblans gator.
:pray::heart:

1 gillning