Black Friday - dela med dig av dina bästa rea-tips!

6zI6JcVpG3

Redan på måndag drar Black Week igång och här samlar vi alla erbjudandena vi kommer över med crescendot på fredag med Black Friday!

Handlarnas kampanjsidor (Notera att enskilda riktigt bra erbjudanden kommer listas separat längre ner)

Gaming

Nätverk & Smarta hem

Ljud & Bild

Mobil

Tillbehör

4 Likes

Jag är redo! Philips Oled TV och en Scanpan CTX står på inköpslistan.

Jag är sugen på Samsung the Frame då frun kräver en större TV än den 55" vi har idag. Är det en bra TV eller skall man satsa “högre” @Esse ? @Marcus_Attefors, hur går det för dig i TV-tankarna? Hört i Podcasten att du också är i TV tankar.

1 Like

Samsung Frame är en mycket trevlig TV men den kräver också en tavel-aktig position för att kännas bra. Om det inte är en tavla en är ute efter som extraknäcker som TV så bör en satsa på Q60 eller högre. (Det är alltså modellen och inte tummen :))

Vill köpa ett par Hush Puppies tofflor och en Logitech MX Master 2S/3 :laughing:

2 Likes

Gillar ju tanken med tavla så det inte blir en stor svart “blaffa” på väggen. :slight_smile: Men ser ju nu att modellen du pratar om också har liknande funktion! Hmm, vad svårt det blev nu!

Det fungerar inte alls lika bra och det ser mer ut som en tv :slight_smile:

Lenovo Smart Clock - 599 kr (999 kr)

Länk

1 Like

Sonys officiella Black Friday-rea i Playstation-butiken samt 25% rabatt på Playstation+.

Nintendo Switch-rabatterna inkl Mario och Zelda.

man kan aldrig ha förmånga CTX. Jag tänkte byta min 24 nu när BF kommer igång.

1 Like

Bra priser på skor nu på sneakersnstuff, beställde precis 2 par Nike nedsatta med 50% :sunglasses:

2 Likes

Tack för tipset! Man behöver alltid nya sneakers.

1 Like

Sjukt bra pris för en Xbox One S (denna modell saknar dock diskläsare)

1 Like

LG 65" OLED Smart TV OLED65B9 16.990 kr (19.990 kr)

Komplett

Prisjakt

1 Like

När man skapat ett konto på internetbanken i januari vid namn Black Friday…

2 Likes

Webhallens kampanjsida

https://www.webhallen.com/se/campaign/7866-Black-Week

Klickade hem en Osram Smart+ Plug Outdoor till utegransbelysningen. Bra pris på Philips Hue startkit GU10 och E27, kanske blir nåt av dem också.

Underbart! Philips Oled sänkt med 4000:-

TP-Link Deco M9 som Marcus precis recenserade har fått en rejäl rabatt hos Kjell.com.

Tado-rea (smarta termostater) hos Proshop!