Böjbara Samsung Z Flip får pris och svenskt lanseringsdatum

Från sajten:
image

Samsung Galaxy Z Flip kommer redan denna månaden till ett pris på strax över 16000 kronor.

Telefonen som blir Samsungs andra vikbara telefon men första som använder glasmaterial till skärmen är inte långt i från lansering. Priset blir också något av en positiv överraskning.

Funktionsmässigt har den även en skärm på utsidan i ihopvikt läge som visar när det ringer eller andra typer av notiser.

Vi kan välja mellan lila eller svart variant.

Billigare än iPhone 11 Pro Max 512 GB

Fulare med!

2 gillningar

Lite osäker på relevansen dock?

2 gillningar

Har du inte lärt dig Esse? Alltid små hintar att iphone suger. =) Pao måste drömma mardrömmar om iPhone. Want one, cant get one.

Had one, never again, är det :slightly_smiling_face:

Men om man skall vara lite seriös. Snart är den här. En vikbar Note med s-pen, kanske till hösten till och med. Oavsett om man gillar Samsung eller inte så flyttar de fram positioner och leder utvecklingen

Kanske med S20 Ultra - att ta fram semi-koncept på det här sättet är inte för mig att leda.

Riktigt kul med företagen som hittar på nya saker .

Sen kommer jag nog ändå köra på en S20+ framåt våren i alla fall.

Vad är att leda enligt dig om det inte är att presentera unika produkter som andra tillverkare anpassar sig efter?

Haha. Tro inte samsung leder någon utveckling, dom är bara snabba på ta fram halvfärdiga produkter.

1 gillning

Kul :slightly_smiling_face:
Host host Phablet
Host host Trådlösladdning
Host host AMOLED
Host host IP68
För att nämna några
Vilka av dessa finns i en iPhone idag

Presentera produkter som löser problem

Tror det största problemet som Samsung-fans har i diskussioner är idén att att Apple styr världen.

Apple styr inte världen och du skrev att tex Z flip inte är ledande utveckling :slightly_smiling_face:

Varför blandar du in Apple i detta då? :slight_smile:

Du skrev Apple först, dito :slightly_smiling_face:

Nej du gjorde.
Ditt första inlägg handlar om iPhone, inlägget jag svarade på avslutade du med att nämna iPhone.

Ja för att visa att idag är tex S20 serien och iPhone Pro serien otroligt lika. Medan Z flip är innovation i mina ögon

I mina ögon är innovation för innovationerna skull inte innovation

Om så är fallet vinner Motorola Razr över Z Flip.

Ironiskt i det hela är att jag finner det enda innoverande inom mobilbranchen just nu S20 Ultra. Där har man nått en ny nivå av det som faktiskt efterfrågas - betydligt större sensor i en mobil. Väldigt pepp på att prova den!