Brickor under Inställningar, Apple TV

Hej
Under inställningar, på en uppdaterad ATV(4K) så skall man göra någon verifiering, anslutning, med en annan apple-produkt, Jag har frågat om detta tidigare, under beta-tråden, för jag hade beta-uppdaterat min andra ATV4 (inte K) och såg att jag hade en bricka under inställningar. en bricka som visar att någonting är ogjort. Då fick jag ett felmeddelade om att anslutningen misslyckades och det var ingen här på TV som kände igen det. Jag släppte detta av två anledningar. Jag hade betauppdaterat och jag skall flytta, så nu är den gamla ATV nedpackad i en låda.

Jag har alltså en ATV kvar, som jag inte betauppdaterade innan, men körde på alla uppdateringar när de blev officiella. Fast jag får samma brickor under inställningar. Fast nu har jag två. Inte en bricka med siffran två, utan två brickor, på olika rader, med siffran 1 :slight_smile: När jag försöker göra anslutningen, så får jag inte samma errormeddelande som jag fick tidigare, utan det ser ut som det lyckas, men brickan försvinner inte.

Tidigare felmeddelande:

Mina frågor är:

  1. Hur blir jag av med brickorna?
  2. Vad är inställningarna bra för?

Jag har säkert fler frågor, och jag borde varit hemma, när jag skrev detta, så jag kunde ta ett foto och visa vad jag menar. Nu hoppas jag bara ni ändå kan fatta vad jag är ute efter?

1 gillning

Inte helt med faktiskt, ta ett foto när du är hemma :slight_smile:

1 gillning

Får göra det, :blush: blir inte av med dom, men är mitt upp i en flytt. Pust! Återkommer med bilder. Tackar!