Då kan du förboka Samsung Galaxy Fold

Från sajten:
Snart kan du förboka Samsung Galaxy Fold




Den 26 april kan du förboka, eller reservera sig som det heter, för en Samsung Galaxy Fold. Leveransen därefter sker den 3 maj.

Det är Tele2 som satsat på att bli exklusiv leverantör bredvid Samsungs egna butik i början och den kommer finnas i så kallade utvalda butiker. Vi kan anta att dessa ligger i Stockholm, Göteborg, Malmö och någon stad till.

Priset landar på 22 300 kronor och då får dessutom ett par Galaxy Buds-hörlurar, ett skal i kevlar samt ett års försäkring. Färgerna är silver eller svart.

Via Tele2. Läs också fler artiklar om Galaxy Fold här på Teknikveckan.

1 gillning

Nej tack!:wink:

Tack för visat intresse!

Nää , ett År försäkring ingår , just in case :joy::partying_face:

Men det skall bli intressant att se hur dom mottas när både Fold och Mate X finns på marknaden.

Mmm en påse fold!

Självklart!!!. Har redan sagtåt Samsungstore i dubai mall att jag ska ha… så har redan “reserverat” en…

Jäkla framtids fientlighet jag hör här i forumet!!!..

All framtid är inte bra :slight_smile:

MateX Har väl inget datum ännu?.

Nix. Till sommaren har jag hört…

Hahaha… Får kite fort iblans. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Görfå orecis bad fu nemar!

“har du hört”… Inte helt övertygande

aja… Du kommer inte få testa min om du ska negga så mycket.

Nästa gång du är i Malmö så kan vi testa annat!

1 gillning

Huawei har ju låtit folk testa Mate X några timmar så det är nog snart dags. Samsung har ju inte vågat visa upp det för någon. :stuck_out_tongue_winking_eye:

MateX , later …

ppfff… den är så exclusiv så de vill inte låta djur kladda på den.

1 gillning

Visste väl att du skulle nappa på den. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Vet man att den inte håller måttet så vågar man ju inte låta någon prova innan man har sålt av första batchen. Sen kan man ju alltid lura de som inte köpte första omgången att nästa omgång är fri från problem.

1 gillning