Datorkrig

De kanske tänker att det är inte är någon mening att visa reklam för just mig!

Du köper ju allt ändå! :v:

Du är pilot för deras neuromarketing.

haha!

Köper bara saker som det inte behövs göras reklam för till den stora massan™ !

Dålig artikel. Märks att den som skrivit den aldrig använt Note. Särskilt när ni bara lyfter pris, att hörlursuttaget är borta och “återstår att se hur bra pennan är”. Apple fanboys som inte vet vad de pratar om…

1 gillning

Välkommen till forumet “Maria”.

Går en ut så hårt som du gör så flyttas det automatiskt till Datorkrig-tråden.

vänligen
/P

1 gillning

Lite kritik får ni väl tåla?:grinning:

1 gillning

Vilka är “ni”?

Du då,om det är DU som städar bland kommentarerna.?

1 gillning

Kritik får en med fördel ge, särskilt till oss - men den flyttades på grund av användandet av ordet “Apple fanboys” sådan vokabulär får man använda i sin egen lekstuga. Här är vi vuxna.

Vänliga hälsningar Android-användare Esse

2 gillningar

2 posts were merged into an existing topic: Allmänt dålig stämning

Ni får ju styra skutan hur ni behagar givetvis, kändes bara lite overkill,därför jag reagerade med mitt svar.
Är verkligen ordet Apple fanboy så fult att det bör censureras från den öppna diskussionen?:roll_eyes: Som sagt, ni/DU avgör men så känsliga kan ni väl inte vara…

2 gillningar

Inte fult men tröttsamt. Vi är inte en statlig myndighet så vi censurerar inte - däremot håller vi koll så att diskussioner på vårt forum inte spårar.

Jag vet hur censur funkar, å jag hoppas min poäng gick fram…om ni är så lättstötta så kommer jag iaf hålla mig ifrån att kommentera/besöka er förhållandevis döda sida. Om ni drar gränsen så tidigt alltså. Gillar era yt videos dock, där gör ni ett fantastiskt jobb.
Edit
Dina videos framförallt menar jag

1 gillning

En tackar för den positiva feedbacken! Mer videos blir det :slight_smile:

I övrigt är min erfarenhet att det är de som gärna förklarar att andra är lättkränkta som är de som kränks lättast sedan när de får mothugg :slight_smile:

1 gillning

Kräks lite i munnen

Fick du i dig en Rosé från Per Morberg Collection av misstag?

Nej, du är så självgod och perfekt (Tror du)