Den här appen delas inte längre med dig

Fick e-post meddelande som tackar att jag är med och ska bara klicka och bekräfta att det är min e-mail adress eller/ Alternativ klicka för att ta bort min e-mail adress pga ej mitt konto.
Är det bara att strunta i?

Lättare att svara på om du bifogar en bild på mailet. Vis av erfarenhet är dina felbeskrivningar inte dom bästa.

Vad är det mer du vill veta? det är skrivet på ett annat språk

Titta nu kommer det fram mer information än vad du från början gav oss. Vad är det jag sagt. Du är totalt URUSEL på att delge information i dina problembeskrivningar. Hur många trådar på 99mac.se börjar det inte med 1000 frågor för att kunna bilda sig en uppfattning vad du egentligen menar :thinking: Och du lär dig aldrig heller.

Till att börja med så ser man i tråden att det inte handlar om mail utan popup på skärmen på telefonen. Ingen har ens nämnt mail så då kan man ju faktiskt dra slutsatsen att det är en scam. Att det dessutom kommer på ett annat språk än ditt modersmål gör det än mer misstänksamt.

För att vara en väldigt misstänksam person som inte litar på mail från 99mac.se så är du väldigt godtrogen nu.

Ett råd i all välmening :grinning:

2 gillningar

jag tar bort det…

Tänk om du hade kunnat posta det där från början så hade vi kunnat ge dig ett svar på en gång. Men din vana trogen så klarar du inte av att delge nödvändigt information utan man måste starta en lång konversation och dra det ur dig. Ok så du ställer en fråga som INTE är relaterad till någonting i denna tråd? Ingen information om du ens använder TikTok. Jag säger så här. Använd ditt sunda förnuft och ta ett beslut.

1 gillning

Ja hur kan man dra den slutsaten tror du? :joy:

1 gillning