Detta påstås vara Pixel 4 XL

Från sajten:
Detta påstås vara Pixel 4 XL


image

Google gjorde många förvånade när de twittrade ut en officiell bild på Pixel 4 efter att en rendering på hur telefonen kommer se ut dök upp på nätet.

Den officiella bilden från Google visade bara baksidan av telefonen och nu har ett gäng nya renderingar släppts på framsidan av telefonen. Det ser ut att vara en ordentlig flärp i toppen av telefonen där vi även ser två framkameror. Måtten på Pixel 4 XL enligt renderingarna ska vara 160,4 x 75,2 x 8,2mm och skärmen ska vara 6,25 tum. På baksidan utrustas telefonen med tre kameror och detta kan mycket väl bli nya fotokungen bland mobiltelefoner.

Via The Verge

Källa Pricebaba

Det är ingen flärp.

Sant! Rullgardin kanske är bättre, oavsett så ser det ju hemskt ut :frowning:

Kalla det vad som helst, men inte flärp. :smile:
Allt ser bättre ut än flärp.

Tar hellre större kant än flärp eller punchhole
Jag misstänker tyvärr jag blir kvar med min note9 till 2020 då allt pekar på att note 10 kommer ha gloryho… punchhole.

2 gillningar

Tycker det ser så märkligt ut med runda hörnen upptill när du har så mycket ram. Tycker de borde ha kunna löst det där bättre faktiskt.

Det blir inte en iPhone XI då?

1 gillning

klart det blir 6st iphone XI+… Men ingen för mig :slight_smile:

2 gillningar

Kom igen nu. Släpp garden. :wink:

1 gillning

But whyyyyyyyyy?

Det är bra det, köper det bästa för sig själv, som sig bör

Nää… Alltså jag vill ha friheten med android (Markus älskar när man säger så).
Sedan är jag nog en av de ändra i världen som frekvent använder Linux on DeX…skulle faktiskt sakna den funktionen.

EDIT: Sedan hatar jag apple…

1 gillning

Mindre hat, mera kärlek.:smiling_face_with_three_hearts:

Är man Master of the Patreons så är man nästan där att man kan slå sig fri från allt hat!

1 gillning

Ajdå, hade hoppats Google skulle kamma ryggen och släppa sargen med Pixel 4… Detta är ingen dealbreaker för mig men det vill till att övriga delar av telefonen håller riktigt hög klass och att den släpps i Sverige om det ska kunna vara ett alternativ.

Tror dock det kommer vara en överjävligt härlig kamera i den!

Eller 3!

haha sant. Men det är personligt mot apple. Kan berätta över 4 bira någon dag.

1 gillning

Personligt! Nu blev man ju nyfiken. Dags för en Teknikveckan meet-up snart @Esse

1 gillning

Hat är oftast personligt :slight_smile:

Ja det lär det ju bli, förhoppningsvis. Gäller att dom nailar videokvalitén också. Skaver lite att iPhone har så bra videokvalité. Jag menar, vet inte hur länge jag kan köra med “Vem bryr sig om videokvalité, jag tar mest stillbilder” :wink: