Du får gärna välta ner TVn min son

Från sajten:
https://teknikveckan.com/du-far-garna-valta-ner-tvn-min-son/

Thor, Marcus och Peter slår sina kloka huvuden ihop och spekulerar friskt i vad som kommer komma från Apple den närmaste tiden. Utan att avslöja något så blir det både högt och lågt bland gissningarna. Marcus försöker få sin son att ha sönder deras TV för att motivera ett nytt inköp och ber om råd för hur han går vidare i sin diaboliska plan.

Älskar du det vi gör? Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver!

Du hittar podden på bland annat iTunes, Acast och Spotify!

Följ oss också på:

2 Likes

@Esse Helt rätt att äta chips i soffan tillsammans med sin apple tv! :kissing_heart:

1 Like

När spelades denna podd in. För mer än en vecka sedan förmodar jag…:stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

1 Like

Haha japp! Vi spelade in förra måndagen :slight_smile:

Kan rekommendera katter annars. Min ena katt lyckades välta ner TV:n från TV-bänken när han skulle hoppa upp på högtalaren som satt på väggen ovanför men misslyckades och ramla ner bakom… gissa om jag blev förvånad när TV:n fortfarande fungerade utan en skråma :open_mouth:

TV:n sitter numera fastbultad i betongväggen med 8st 10mm skruv… ska mycket till innan den åker i backen igen :smiley:

Kanske en robotkatt? Pallar inte med allt hår!

1 Like

Katt kombinerat med robotdammsugare annars? :wink:

Jag sitter i samma sits som du Marcus.
Efter en hel del Googlande så har jag kommit fram till att det inte blir en QLED.
Bland OLED så verkar LG ha sämre hårdvara än Sony och Panasonic även fast de har samma OLED-panel. Det som gäller är Panasonic GZ-serien 950, 960, 1000 1500 eller den svindyra 2000 eller Sony AG9.
Lycka till. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha tack! Vi får hoppas på många fina erbjudanden på black Friday :slight_smile:

2 Likes

Eller så köper du en Andersson rakt av baa …

1 Like

Sådant kommer inte in i mitt hem! :joy::man_shrugging:

:face_with_raised_eyebrow::joy:

1 Like

Då får han iallafall kvalite… :sunglasses:

Eller hur !!! Köper man oled , jamenar hur många oled finns de - oled e oled - Andersson e Andersson :innocent:

Jag har ju risig syn och putsar sällan glasögonen (orkar inte), så jag ser knappt skillnad på färg eller svartvit… :rofl: Så för mig e oled ointressant… Jag e tok nöjd…

2 Likes

Asså 3990kr för den vita - de e sjukt bra pris !!!

Men jaaaa

1 Like

Bilden funkar ?.. inte värt o köpa stöldgods längre ju …

den funkar mer en väl! :slight_smile: köpa stöld gods, nej inte värt…

1 Like

Sonos är inte Andersson-kompatibel dock!

1 Like