E-post i rätt mapp 💡

Önskar om ett smidigare och automatiskt sätt att lägga alla skickade brev i en persons/kunds mapp i stället för att allt samlas i utkorgen. Kanske ett visst e-post program/app. Tänkte filter, men blir ju ett filter per person/ftg mm. drygt.

Men våre så mycket bättre att få det sorterat på detta sätt. Utkorg känns lite 87.

Vill ha det lite mer som iMessage eller likande, man ser ju/vet ju om ett är mottaget eller skickat :hugs:

Apple mail sorterar jag smidigt, även undermappar och det visas både på datorn och mobilen. MS outlook har samma.

Kör Apple Mail, imap så det synkar. Jag är ute efter att alla e-post, skickat/inkorg lägger sig i X eller Y mapp per automatik. Att alla skickade mail. (Ledsen, ser nu att jag skrev utkorg, det var ju tokigt. jag menar så klart skickat.) flyttas automatiskt in till rätt mapp. Alla e-post jag skickar och får från Y flyttats till mappen Y. osv.

Sen visar ju Apple Mail mfl en auto-trådad konversation mellan alla parter, men mailet ligger fysiskt kvar i skickat.