Elektronik i garaget

Fick hem en till mesh antenn idag som jag satte ute i mitt garage, som är kallgarage… Men stängt och bra! Men nu till frågan… Hur mår den där ute tro över en längre tid? När de blir fukt och minusgrader?

1 gillning

Vet inte - inte provat , men som du säger fukt kanske inte är de bästa ?.. sen e frågan - hur mycket fukt ?..

Fick denna på facebook, känner mig lugn nu :heart_eyes:

1 gillning

Den klarar nog normal fukt, kanske värre med minusgrader. Men det är väl skit samma för du köpte väl 2 som vanligt. :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

-10 ska den klara! Se bild ovan :man_dancing:

Då är det ju bara att ställa in grillen i garaget om det blir värre än så. :rofl:

Kol grillen står där ute, den kan man ju dra igång ett par gånger i veckan… :man_shrugging:t2::rofl:

Du menar backup grillen när det ekar i gasflaskan? :rofl::rofl:

1 gillning

Beställde flaska idag :wink:

1 gillning

Jag har också tillfört teknik i garaget idag.

5 gillningar

Nice! Bra vid på kameran!

Härligt garage!!

2 gillningar

130 grader, nästan stektemperatur. :rofl::rofl:

1 gillning

Äh, lär klara sig bra, ingen minns en fegis.

1 gillning

De enda svaret jag behövde! :muscle:t2:

1 gillning

Det går alltid att köpa nytt, så brukar jag resonera. :slight_smile:

1 gillning

Sant!

Jag har kört en Asus Lyra som sitter under altantaket. Inget direkt regn på den men kyla, värme och fukt får den så den tål… Satte upp den sommaren 2018. Skulle den gå sönder så har den snart betalats av tycker jag.

1 gillning

Låter kanon ju! Då lär min funka!

1 gillning

Det brukar vara lugnt så länge de är igång. Har en del inomhusgrejor som switchar och ett par wemo-pluggar sittandes ute i en plansilo. Skyddade från väder och vind men det kan bli ner mot -30 där inne om det är riktigt kallt. Aldrig några problem.

1 gillning