En första titt på SYMFONISK

Från sajten:
En första titt på SYMFONISK | Teknikveckan


image

IKEA och Sonos har slagit sina kloka huvuden ihop och skapat en helt ny serie med produkter som kallas SYMFONISK. De första två produkterna som vi i detta nu håller på att testa är deras lampa och bokhögtalare. Den förstnämnda kommer att kosta 1 995 kronor och bokhylle-högtalaren 995 kronor, lansering sker i augusti.

Vi får ännu inte prata om ljudet eller vad vi faktiskt tycker om högtalarna men nedan kan ni ta en titt på ett par bilder på hur de ser ut.

SYMFONISK bredvid en Sonos One

Coolt!
Kan du berätta vad ratten på lampan har för funktion ?

On/off!

Vill älska dom här men känner att jag måste kämpa lite för det. Finns dom redan i butik att se?

Nepp! Kommer i augusti!

Är lampan styrbar med Zigbee?

Tack!
Hade hoppats på mer :neutral_face:

Bilder finns överallt, det ändå jag vill veta är ljudkvalitén. Förstår dock att ni inte för säga någonting, men det känns lite fishy…

Nej då, inget fishy. Väldigt vanligt med NDA/Embargo på sådana här saker. Var samma procedur när jag fick Beam innan release. Bilder var okej men inget om upplevelsen/intryck etc :slight_smile:

Jodå, lite fishy känns det allt. Ingen får skriva om ljudet, men bilder är ok? Är det samma kvalité som Sonos andra produkter borde det vara helt okej att skriva om ljudet kan jag personligen tycka. Det är ändå ljudet som avgör om det är intressant eller inte imho… :slight_smile:

Bilder är ok för att Sonos/Ikea redan har publicerat det :slight_smile:

Var en rebel nu! Berätta! Vi vill veta! :smiley:

Haha jag vill skrika ut vad jag tycker från toppen av Sollentuna, men då får vi aldrig prylar från dem igen tyvärr! Håll ut lite till!

2 gillningar

Får väl hålla ut lite till då, men vet ni när ni får skriva något då?
Eller det är efter release?

Innan release!

Snyggt! :heart:

Du får byta till en smart lampa då - det går bra :slight_smile:

Undrar om formgivaren druckit metanol strax före han började rita :slight_smile:

När får ni prata om ljudet då?

25!

1 gillning