En första titt på SYMFONISK

Vad kommer ni säga?.

Hoppas att ni fick många exemplar för de där 7 i varje butik lär gå åt fort :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 gillning

Har i dagsläget bara en Beam men tänker att jag ska komplettera antingen med Sonos-högtalare eller den från IKEA. Kan man styre volymen individuellt på dessa? Säg att jag sitter nära en högtalare men en bit från min Beam. Jag vill då tex att den lösa högtalaren ska ha 50% av volymen på Beamen för att det ska bli “balans” volymmässigt?

Om någon förstår något av det jag just skrev ser jag fram emot et svar :slight_smile:

1 gillning

Hade dom haft AirPlay2 hade jag köpt.

Ni kan skicka ett PM om ljudet till mig så kan jag meddela alla :wink:

Alla ni som vill veta hur dom låter måste ju tänka lite mer utanför boxen. Enklaste sättet är ju att åka hem till Marcus när han inte är hemma, ta med dyr choklad och rosébubbel och fråga hans sambo om Marcus gått och muttrat surt eller kvittrat glatt om hans nya högtalare och lampa. Varsågoda, bjuder på den :smiley:

1 gillning

Det går med alldeles utmärkt att justera bakre högtalarna!

1 gillning

Här har vi ett geni! ^

2 gillningar

De har ju AirPlay 2 :slight_smile:

2 gillningar

Har dom??? Woohooo!!!

1 gillning

Yes!

Då får man kanske hänga på låset för gardiner och högtalare i augusti :smiley:

2 gillningar

Vet ni om man behöver att två lika högtalare eller om det går att mixa en lampa och en bokhyllemodell om man ska använda dem ihop med en sonos beam för bakre surround?

Låt mig få återkomma den 25:e :slight_smile:

Kommer köpa två för att testa iaf :smiley:

Såna där dåliga videos pallar jag inte med att se :joy:

På tal om annat :wink: Har för mig att du har en rejäl portion med sonos aktier, något du funderar på att utöka :innocent:

Haha!

Det tråkiga är att jag har massor strul med mina sonos. Den ändå som fungerar som den ska är beam. och den är kopplad på en tv jag använder jättesälla.

de 3 sonos connect jag har är bedrövliga.

Vad strular?

jag måste konstant para ihop på nytt. de försvinner alltaå från appen. Vi hade en chat om detta på slack back in the days.
Har bytt dem
Har testat med sladd och med wifi
Har testat med eget ssid
Har testat med helt isolerat vlan.
Har testat med en helt egen switch med egen Internet länk.

Pratat med sonos så många gånger. Senaste budet är att jag har dålig ström hemma…