Erfarenheter av steamer

Någon som har erfarenhet av dylik tingest ?

Har en från Phillips hemma. Funkar bra att få saker slätt, dock kan man inte ersätta ett strykjärn. (Duger för mig då jag hatar att stryka)

1 gillning

Ja, vi köpte en i julas, kan inte påstå att den kommer användas så mycket…
möjligtvis när vi byter gardiner :thinking:

1 gillning

Japp har en philips, används flera gånger i veckan tycker den är magisk för att snabbt få en pullover eller skjorta fin :slight_smile: Frugan kör den på gardiner etc också!

1 gillning

Tack alla för all input i frågan. Era svar var ungefär det jag hoppades på, dvs den duger till att få fason på en skrynklig tröja eller den där skjortan man tänkte använda en dag till. Det blir nog en sådan här framöver :wink:

1 gillning

Vi har också en. Köpte den i november så vi har inte provat så mycket. Men den har varit överraskande bra de gånger vi kört den. Hustrun köpte den efter att hennes kompis talat bra om den. Kompisen har använt den mycket, fattade jag det som.

1 gillning

Jag har en sambo och då funkar det bra med ett vanligt ångstrykjärn. Lägger ut skjortan i köket, 15 minuter senare är den slät som en barnrumpa. :rofl::rofl::rofl:

Håll hårt i den ”maskinen” :sweat_smile:

1 gillning

Hon är guld värd och t o m nöjd med kalluftsugn. :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Inte samma sak som ett strykjärn men en väldigt bra produkt tycker jag. Perfekt för att fräscha upp (istället för att tvätta) en ulltröja som börjar kännas lite sunkig, eller släta till en kavaj efter att den legat nedvikt i en resväska.