Esim hos Tele2

2019 ska man väl kunna va kräsen? Denna info är det ingen som gått ut med, att esim kommer dra ner era surf hastigheter mer en hälften… dåligt tycker jag!

Som hos mig då … de ligger på max 30 ofta runt 10 , så nu får ja hälften :joy: jippie !!! :face_with_symbols_over_mouth:

Så dåligt , får se va de leder
:weary::unamused:

Exakt !!! :face_with_raised_eyebrow:

eller hur, så jag känner också… jippie… :joy:

Blev ändå glad nu när ja mätte :innocent:, dom har igår kopplat på masten 200 meter från där ja bor :heart_eyes:

Hemma på uteplatsen , men de 30 m som försvinner , minst beroende på vart ja möter mm mm …

Telenor har jag

Detta är 7 meter bakåt inne i vardagsrummet … så sjukt … de ”dör ganska fort ” om ni jämnför mot de ja nyss uppmätte … :face_with_raised_eyebrow:

Fan va nice!

men ändå jävligt illa när du går in… tycker de e helt sjukt va dubbla nummer drar ner…

Ja fattar noll , att de kan vara sån skillnad på både gå in och med dubbla abon kontra ett …

Mitt wi-fi :zipper_mouth_face::sleeping::innocent:

Fast nu blev de snabbare med båda aktiva :man_shrugging:t2::joy: stod på exakt samma ställe inomhus på jobbet… :thinking:

Hahah , va fasn händer … sjukt :face_with_symbols_over_mouth::sleeping::weary:

Kanske apple kan svara på detta? :joy:

Hur går det för er. Har ni löst det här snart eller?:joy:

Nää …

:joy::sleeping::weary:

Näää, men vi jobbar på det :joy::joy:

Snart där !! En annan sak e ju - har ju bara datatrafik på ett av dom … så de borde ju inte sinka sig självt …