Esim hos Tele2

Så länge det flyter på bra så spelar det väl ingen roll vilken hastighet det är.

1 gillning

Fast de flyter ju inte på… de e de som är problemet… ibland så ja, men sen ibland inte…

1 gillning

Okej. Har inte hört om detta problem innan så det kanske är något skumt med operatörernas inställningar? Vad sa Apple när du hörde av dig?

1 gillning

Pratade med Tele2, tydligen ska jag va nöjd… :joy::man_shrugging:

Va ??..

1 gillning

Nöjd med att de blir sämre … eller bara nöjd med att de inte blev ännu värre …

1 gillning

Nöjd med hastigheten

Det är väl öpoetköp eller distanslagen som du kan hävda om du inte är nöjd.

1 gillning

Absolut!

Så 30 e bra …??! men kopplar man bort de dubbla och får 90 (ex) … så ska man , vara övernöjd för att de inte går ?..

1 gillning

Typ så, då får man reklamera att de går föööööör fort… :joy:

Haha de ante mig …

1 gillning

Helt plötsligt blev de bra… :thinking::man_shrugging:t2::heart_eyes::champagne:

Minutern efter varandra … halveras med båda på … :sleeping::weary::face_with_symbols_over_mouth::zipper_mouth_face:

1 gillning

Nästan halveras :innocent:

1 gillning

Då kanske skillnaden i mätningar helt enkelt beror på något annat? Nu vet du att du kan få bra hastighet med båda sim aktiverade.

1 gillning

Kan ja, men i huvudstaden tycker ja de ska va mer ofta en sällan!

Kan ju hoppas på de - men vad , upponer hela tiden … :face_with_raised_eyebrow::joy::weary:

1 gillning

Kan bara hålla med. Min poäng är dock att om felet de facto hade varit att telefonen fungerade sämre med båda sim aktiverade, enligt teorin om MIMO ovan eller liknande förklaring, då borde inte din mätning kunna skett.

Nu gjorde den det så antingen bröt din iPhone just mot naturlagarna eller så beror dom dåliga mätningarna på nåt annat.

Det kanske är flera omständigheter tillsammans. Jag gissar på mjukvara i telefonen som inte lirar med mjukvara i nätet. Men det är en tvättäkta killgissning. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Killgissningar e dom bästa !! :+1:t2::cowboy_hat_face:

2 gillningar