EU-versionen av Aqara HomeKit Hub går nu att köpa

Från sajten:
EU-versionen av Aqara HomeKit Hub går nu att köpa | Teknikveckan


image

Har du gått och väntat på EU-versionen av den populära HomeKit-hubben från Aqara så går den nu att beställa från Proshop.

Aqara Gateway möjliggör så man kan koppla upp sina smarta produkter från Xiaomi/Aqara och sedan få in dessa i Apples Hem-app och utöver detta har den även en inbyggd siren och nattlampa. Även en del smarthem produkter från Mijia och IKEA går att få in i Aqara Hubben Priset är satt till 699 kronor, vilket är ungefär det dubbla jämfört med vad den kostar på Alibaba och andra sidor, men då får man garanti och även rätt strömkontakt vilket är skönt.

Även Webhallen kommer att sälja hubben men de får in den först den 14 juni, medans Proshop har den i lager imorgon och sen tar det 2-3 dagar för den att landa i brevlådan.

Köp din Aqara-hubb hos Proshop

 

Spännande :slight_smile:

För mig brukar det dock handla om timmar och inte dagar när det kommer till leverans från ProShop, lätt bäst i världen på att leverera snabbt.

Påminn mig, vad var fördelarna med just denna huben?

@Thor och @Sevis är proffsen på denna!

1 gillning

Fördelen är att du får in aqara i homekit…

Ok, trodde det också fanns några fördelar med huben för oss som kör andra märken.

andra märken?

Andra märken än Xiaomis/Aqaras produkter som gick att styra/lägga till via deras hubb gissar jag på =)

Har de gått altså? att lägga till andra märken? de va nytt för mig…

1 gillning

Haha nä det var ju det han undrade =)

Nä , han undra nog :joy::+1:t2:

Trött idag… men nu e jag med… men nä de går inte…

2 gillningar

:snail::metal:t2:

2 gillningar

Haha snigeln!

1 gillning

Guld juu !!!

1 gillning

Ja idag går hjärnan i snigel fart… Varit uppe sedan 03.50… :crazy_face:

1 gillning

Eller :racing_car:

1 gillning

Hallå klistra in en Ferrari o de blev en - nascar … skit forum !!!

1 gillning

Hahahaha

Ok, så produkten medför inga som helst fördelar för de som har “smarta” produkter från andra tillverkare än just de som har produkter från Xiaomi/Aqara som nu kan komma åt dessa inom HomeKit?