Födelsedagar FB

Hello , har för mig att de pratades om fb o födelsedagar här på forumet nyligen , kan iaf inte hitta de nu :man_shrugging:t2:, nån som vet vart man ser när vänner fyller år efter senaste uppdateringen av fb …

Nää , där blev de riksknas … kanske fubkarnom man sitter vid datorn ?.. ja kör bara mobilen …

Sök på upcoming birthdays … fast du kanske kör på svenska… då vet jag inte… födelsedagar kanske?..

Kör på svenska , Jepp ja kunde söka på födelsedagar så kom man dit … fast ja vill ju ha en ikon genväg eller va de kallas som de alltid funnits :weary:… nu kommer man ju missa födelsedagar … för den visa ju om man hade nån ”aktivitet” för dagen …

Haha kollade kommentarerna efter sista uppdateringen i appstore , folk har verkligen panik över detta :joy::man_shrugging:t2:

Hahahaha

Därför du inte grattat mig?!

1 gillning

Klart ja gjorde !! De gjorde halva Sverige !! :cowboy_hat_face::wink:

1 gillning

Ingen som hittar någon lösning ?.. iPhone fb app e de som slutat visa födelsedagar …

Skrivit in alla födelsedagar jag bryr mig om i Kontakter. Har inget behov av att gratulera ytliga bekanta.

Så har jag med men de var lixom inte frågan :man_shrugging:t2:

Jag får notiser från FB när folk fyller år.

Hur ??

Jag kommer inte ihåg. Måste vara en inställning. Har haft det så länge jag kan minnas. Kommer ett mail på morgonen, sen vid 10-tiden kommer det även en notis från FB. Ska kolla om jag kan hotta det i mina inställningar

Låg under Inställningar sen aviseringainställningar :slight_smile:

Jobba vet - grejen e ju att ja har de på där men de funkar ändå inte :sleeping::face_with_symbols_over_mouth:

Åfasen, hos mig fjnkar de kanon. Yestat det vanliga med att slå av/på?

Typiskt … ah har testat de me … :sleeping: får hoppas på en uppdatering igen snart då … :man_shrugging:t2: - verkar vara ganska många som saknar detta om man läser kommentarerna i uppdaterings historiken för appen …

Konstigt att det funkar för vissa. Ominstallerat appen?