Förvaring av använda kläder

Inga problem. Får plats med 3-4 byxor på den nedre delen. Men så långt kommer aldrig jag, pedant som jag är. :wink:

1 gillning

Haha nej det är ju lite mycket, men 2 par brallor det har iaf jag igång samtidigt :slight_smile:

Inköpt på Mio.

2 gillningar

Finns även i vitt om nu gillar konceptet vitt och fräscht. Vilket familjen Ander inte gör. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Då du redan har en stringhylla i rummet så skulle jag kört vidare med det. Typ såhär. bild

1 gillning

Jag har redan försökt sälja in det där till sambon. Jag gillar det, ska prova igen :slight_smile:

Mycket snyggt!

1 gillning

Du gillar ek va? :slight_smile: såg det på dina möbler, hade bara oljad ek i förra bostaden så trött på det, så nu har jag inget. Eller okejdå har en grej

Ek är min grej ja!

Det är snyggt, men blir lätt för mycket och murrigt

smidig… Vad köpte ni den?

1 gillning

Royal design

De har mycket fint där. Köpte en Le Grand Air Loveseat till dottern i svedala. Magiskt skön och snygg

1 gillning

Jo, och även glas. Köpte ett par rediga vinkupor där

Jag har blivit kär i Riedel Chardonnay glas som jag köpte där. Även wife approved.

1 gillning

:joy: Sjukt, vi har dessa

1 gillning

Vad exakt utmärker pöbeln…? :sunglasses:

Edit: Lyckades publicera samma meddelande nyss men utan koppling till första inlägget. Raderade det och skriver nu samma som svar på första inlägget. Då går det inte att publicera för att det är för likt det förra, det raderade. Detta skriver jag för att se om tekniken upplever denna text som tillräckligt avvikande mot mitt min förra postning. :smiley:

Edit 2. Och då tappade jag kopplingen till första inlägget. Nu lägger jag ned. Det var inte viktigare än att reta TS. Som tycks leva som värst pöbeln… Vem kan bo i den ostädade röran…WT…:laughing:

Händer ofta att den inte regostrerat inlägget som svar trots att man tycker på pilen i inlägget man svarar på

Hemma används en sån här:

Hos flickvännen får en stol med armstöd agera hängare.