Galaxy Fold försenas ytterligare

Från sajten:
Galaxy Fold försenas ytterligare


image

Samsung ser ut att ha det kämpigt att få bukt med problemen som de första recensenterna av telefonen upplevde och nu har bolaget skjutit upp lanseringen ännu en gång.

Från början skulle Galaxy Fold lanseras den 26 april men de första exemplaren som skickades ut till recensenter fick in skräp bakom skärmen som gjorde att den gick sönder och Marques Brownlee ryckte av vad han trodde var ett skärmskydd men som i själva verket var en del av displayen. Samsung återkallade alla enheter och meddelade att de jobbar på en lösning och lansering bör ske under maj månad.

Lösningen verkar dock ha varit svårare att lösa än vad bolaget först trodde för nu är lanseringen uppskjuten ännu en gång och kan eventuellt ske i juli istället. Kunder som har förhandsbokat telefonen har fått pengarna tillbaka om de vill och frågan är om Samsung någonsin kommer att lansera Fold eller om bolaget lanserar en helt uppdaterad modell längre fram istället.

Via AndroidCentral

1 gillning

Galaxy Fail… :man_shrugging:

1 gillning

2,0 later …

1 gillning

Kanske det är samsung inte Apple som förmått Trump skjuta skarpt mot Huawei. De vill inte att Mate X ska släppas :stuck_out_tongue: (Och ja, jag är sjukt bitter på att jag inte kan köpa Mate X)

Haha! Ja det är riktigt trist gällande Mate X faktiskt, såg extremt lovande ut. Vad ska du köpa istället nu då? Såg i en annan tråd att din HTC sjunger på sista versen? Kanske iPhone 11 när den kommer? Så du får testa en riktig telefon någongång :wink: (shots fired).

2 gillningar

haha, fyfan. Aldrig, det skulle vara om Apple slutar med fulspel och patenttrolleri, men det lär inte hända :smiley:

Vette fan. Tänkte avvakta lite, kanske det löser sig med Huawei och de släpper på sanktionerna. Det ryktas ju om en HTC U13 också

Eller … kanske tur för dom att de blev så här … :man_shrugging:t2:

1 gillning

Haha, tror du skulle gilla iPhone om du gav dem ett försök. Men OP 7 Pro då? Eller kanske hålla ut till nästa Pixel 4?

Nog mer sugen på en Oneplus då :smiley:

1 gillning

Både jag och Anders vill ha friheten som bara Android erbjuder.

1 gillning

Aldrig sett den där friheten, trots övergång till Android flera gånger :slight_smile:

2 gillningar

Kan sätta vilken ringsignal man vill utan att koppla insladden till datorn…som ett djur.

Friheten att inte supporta en översittande mobbare. Fyfan för Apple och dess metoder

1 gillning

Du menar som en översittare moderat? :joy:

Om du tycker Apple är översittande mobbare så förstår jag inte varför du har så mycket emot dom.
Du kör ju samma stil här i detta forum. :wink:

5 gillningar

Haha baaaaam !! :relaxed:

Oj det var länge sedan man behövde :slight_smile: sen vem har ljud på idag?

Ringsignal? Haft ljudlöst på sedan Apple Watch kom :slight_smile:

1 gillning

Vissa av oss har fortfarande känsla för korrekt mode :wink:

men är det påriktigt svar på frågan?