Gillar ni vår podd?

Om svaret är ja så hade det varit helt magiskt om ni kan visa det genom att gå in via iTunes och betygsätta den och skriva något kort om den!

Tack!

1 Like

Riktigt bra redigerat denna vecka Marcus! Fin gubbmusik i mitten också!

2 Likes

Fixar en recension ikväll.

Kärlek!

Klart!

1 Like

iTunes vadå? :joy:

Det är det nya heta!

Kan ni förklara varför ni har nästan två minuters outtro…? (≤10 sekunder räcker om ni frågar mig)

Har du lyssnat på de två senaste avsnitten? Vi har kortat ned det ordentligt!

Bara 40 sekunder nu. :joy:

Känns lite meningslöst.

Så här tänker jag; När avsnittet är slut, så är det slut. Ha ett gitarriff på 1-4 sekunder eller nåt, det räcker. Tänk er själva att ni kollar på Sportspegeln, istället för den avslutande truddelutten som är nu så kommer det nästan 1 minuts musik där man ser loggan. I stillbild. Kul.

/IMHO :slight_smile:

Från 2 till 40 sekunder är ju galet mycket ju :slight_smile: Nej men just nu känner vi oss rätt nöjda med hur det är, kanske ändras i framtiden!

Finns ingen anledning att ha ett långt outro.Det är ett gammalt tänk. Ni blir inte mer proffsigare bara för att ni följer någon sorts mall utan det är innehållet som spelar roll. Som carlsson säger det räcker med några sekunder på slutet.

Har inget med någon mall att göra eller att det ska vara mer proffsigt utan helt enkelt att vi (läs jag) gillar det.

Tackar för feedbacken dock, håller med om att det var onödigt långt innan men nu känner jag mig rätt nöjd för tillfället :slight_smile:

Väldigt konstigt resonerat när lyssnarna inte gillar det. När introt och outrot spelas så spolar jag. Orkar inte lyssna på samma jingel 500ggr

Är väl inte konstigt, två personer av flera tusen har lämnat sin åsikt om saken.

Men med det sagt så har jag tagit till mig av er feedback men vi har precis kortat ned jingeln ordentligt och nu kör vi med det ett tag så får vi se vad framtiden bjuder på!

Just precis. Två person har lämnat betyder inte att fler inte är av åsikt samma åsikt.

Yes!

Men skulle vi lyssna på varje enskild individs önskemål så skulle vi inte göra något annat än att ändra saker hela tiden :slight_smile:

Herregud tack och adjö

Det enda jag saknar är en video där @Marcus_Attefors, @Esse och @Thor dansar till jingeln (tänk Steve Ballmer-dans).

Kanske kan övervägas som bonusmaterial för Patreon-medlemmar?

1 Like

Att det alltid ska bli drama med dig :slight_smile:

Ska försöka göra det så tydligt det bara går:

Jag/vi är evigt tacksamma för all feedback. Vi samlar in allt sådant och funderar på ändringar överallt i det vi gör. Nu har vi precis kortat ned outrot och kommer köra på det för att utvärdera och känna av. Jag försöker inte på något sätt borsta bort feedbacken ni ger utan är tacksam för den.

2 Likes