Gjorde rent mitt gamla tangenbord från 2008

Blev så illa tvungen då fetarslet välte en full kopp, ca 3dl Chai-te med lite espresso i, och tror ta mig tusan hela koppen gick ner i tangenbordet :slight_smile:

Nej, det funkade inte efter en avtorkning, så la det under duschen en kvart, torkad av det när det sluta komma brun vätska ur det så nu är det på torkning, så får vi se om det vill…
Jävligt rent på utsidan blev det iaf :smiley:

Tangentbord kan bli lite otrevliga efter ett tag. Jag försöker att hålla kaffe och annat skit ifrån det. Inte lätt alla gånger!

kan vi backa lite

chai-te… med…ESPRESSO??

Han är från Nyköping! Räcker la? :smiley:

2 gillningar

giltig förklaring

1 gillning

Gillar att testa ibland :wink: men just detta var ingen höjdare…

så… därför hälde du ut den på tangentbordet?..

Nä, så illa blev det inte, hände när jag sträckte mig efter snusdosan som jag av någon outgrundlig anledning lagt bakom mig och när jag reste mig från stolen och vred mig så… :slight_smile:

När jag var på ett event med hund och hästtävlingar fanns det ett stånd som sålde nån specialblandning med Chai Latte med nån extra kryddblandning och blandad med choklad… fan så god den var…

jag har råkat fått den av misstag. …taste like shit

Skit gott med chailatte och en shot espresso

well…vi alla tycker olika.

1 gillning

Jävla tur d :rofl::see_no_evil:

Droppar fortfarande… och lite brunt:

Jag skulle nog vända den platt i stället.

1 gillning

Nä, platt rättvänd så finns inga skarvar där vattnet kan sippra ut och uppochner hamnar vattnet på “undersidan” av tangenterna :wink:

Så, nu har tangentbordet torkat färdigt verkar det som och allt funkar normalt, iaf det som jag provat.
Skönt att ha ett normalstort igen med numerisk del… så dags för en thai med kaffe igen :wink:

alltså…det blev ju inte superrent…gör om gör rätt.

(köp nytt)

Eller putsa tangenterna individuellt. Sifferdelen var ganska skitig :stuck_out_tongue_winking_eye: