Google Home + Google Home Mini för 990 kronor

Google vill verkligen ha ut dessa i våra hem. Hos Elgiganten.

Satan va billigt! Synd att jag aldrig blev kompis med Google Assistant.

Home är en perfekt “köksradio” och detta pris är helt okej.
Men hade hellre sett Max-en för 2995:- utan en Mini på köpet. =)

Undrar om det är en ny home på ingång ? Ny mini är väl redan bekräftat om jag minns rätt.

Inte fasiken las det till någon mini i korgen :expressionless:

Mini är bara rykten. Vanliga Homen har det ryktats om en ny sedan skåne var danskt, mest för att den är har så dåligt ljud, men den har inte dåligt ljud för att vara en smart högtalare för 990 kronor dock.

Inte för mig heller. Bokade för att hämta i butik, så jag utgår från att det går att rätta till på plats.

Riktigt bra pris! Se till att göra samma prisdumpning på Nest Hub också tack :slight_smile:

I min beställning så var det bara en Google Home, men de hade tagit med en Mini också, så det funkade. (Om ni nu undrade hur det gick). Bra pris!

1 Like

Såg att kjell.com hade erbjudande där man får köpa en Chromecast för halva priset när man köper en Google home mini, perfekt för sonens rum👍
https://www.kjell.com/se/produkter/el-verktyg/smarta-hem/rostassistenter/google-home-mini-smarta-hem-controller-krita-p51997

Kul! Välkommen till forumet!

La just en beställning på detta. Funderat på Google home ett tag och nu man får en mini på köpet var det bara slå till.