Google Home Hub blir Nest Hub & lanseras i Sverige

Från sajten:
https://teknikveckan.com/android/google-home-hub-blir-nest-hub/


image

Google rör om i grytan när det kommer till deras smarta-hem-produkter och allt hamnar under Nest och så även namnet på produkterna.

Så Google Home Hub kommer bli Nest Hub och den kommer även att lanseras här i Sverige och ha stöd för svenska vilket är riktigt välkommet.

Det svenska priset kommer att hamna på 1 499 kronor och lansering sker den 28 maj.

Nedan kan ni se när vi tar en titt på Google Home Hub och vad den kan göra.

Reklam: Redan nu kan du förboka Nest Hub via ProShop.

1 gillning

Här kan ni se när Peter tar en titt på Google Home Hub:

Härligt!
Kommer att kosta 1499 och släpps 28 maj.

https://www.elgiganten.se/cms/google-home-hub/google-home-hub-en-smart-och-roststyrd-skarm/?fbclid=IwAR0nqARcA_PUw-3jIVX9yYBJgXVwpYRidobMURJLQGzySmn1cbj7lM26eEA

1 gillning

Tack och bock!

Nu blev man sugen :heart_eyes:

Ännu en hub :thinking::man_shrugging:t2:

bara å köp! :wink:

1 gillning

Så nice.:grin:

1 gillning

“Google’s next-gen Assistant is 10x faster and knows where your mom lives!”

Det var som fan, och jag som trodde hon var död???

1 gillning

Fan, har ju 4st nu… :thinking: Installerade en Philips hue hub igår…

Ikea Gateway
Philips Hue
Aqara
Mi

Nej nu för de va nog… :joy:

Detta är ju ingen ”hub” i den bemärkelsen. Heter bara så. Är en Google Home med en 7” skärm :slight_smile:

1 gillning

Gör ni en ny när den kommer på svenska?

Och hur funkar den när man annars kör Apple, tänkte mest ha den för att ha koll på väder och styra lampor.

HAHA, vilken tur… då behöver jag inte den… :rofl::rofl:

@Esse, hur skulle du säga att ljudkvalitén är? Duger den som kökshögtalare för att lyssna på lite musik? Finns det någon slags bas och tyngt i ludet eller är det platt som i Google Home Mini? Behöver inte det stora ljudet elelr kunna spela högt men vill ändå ha det fylligare än en Mini vid uppspelning av musik.

Det är en Google Home Mini.

1 gillning

Behöver?? Klart du gör! Mig lurar du inte ;). Fast du kör väl allt i HK så nä då behöver du den inte :).

1 gillning

Nu blev jag nervös! Allt i HomeKit, så jag klarar mig…

1 gillning

Hur är den att ha som recept bok vid spisen?

Okej. Som jag tolkade din video så kan man dock använda denna till att välja vad man vill spela upp och sedan skicka ut ljudet på andra Assistant-högtalare/högtalargrupper? Så i det fallet är ju ljudet mindre viktigt? Korrekt?

Korrekt!