Här är bilderna på Samsung Galaxy Note 10

Från sajten:
Här är bilderna på Samsung Galaxy Note 10


image

Samsungs flaggskepp Galaxy Note 10 planeras komma 7 augusti och hur den ska komma att se ut har det sedan tidigare kommit renderingar kring. Ryktet säger även att den kommer med 5G. Nu kommer i alla fall de första bilderna på telefonen. Bilderna kommer från både Roland Quandt på WinFuture och MySmartPrice Ishan Agarwal så sannolikheten för att det är autentiska bilder på hur Samsungs Galaxy Note 10 är hög.

Baksidan består av tre kameror, framsida av väldigt tunna kanter och den saknar en synlig fingeravtrycksläsare. Vilket kan peka på att Samsung har byggt in den under skärmen. Telefonen är en knapp kort jämfört med vad vi är vana vid. Antingen har powerknappen bytt sida eller så har Bixbyknappen försvunnit helt. Bilderna avslöjar tyvärr inte hur telefonen har kvar 3.5mm audio kontakten eller om den äntligen fått ryka.

Via: The Verge

 

vill Inte ha den där jäkla puchhole

Även om jag tycker att man oftast vänjer sig av med att störa sig på hål/flärpar/droppar så ser det inte snyggt ut på bild

Givet köp.

Riktigt snygg!
Kommer den se ut som bilden nedan så är det ju en av de snyggaste telefonerna någonsin

Varför “äntligen fått ryka”? Det var då ett jäkla tjat om att ta bort den utmärkta 3.5mm porten. Låt mig ha kvar den!!

Precis, det finns ju inget dåligt med att ge konsumenten möjligheten att använda antingen trådad eller trådlös.

1 gillning

Bästa luren blev ännu lite bättre :sunglasses:

1 gillning

älskar min note9… men vill sååå inte ha kamera hål :disappointed_relieved::sleepy:

Inget man ens tänker på. Har hellre det än andra alternativen som finns just nu.

Nä jag förstår det. Men känns mer som en princip sak för mig.

Givet köp! Älskar min Note 8. Pennan är guld i jobbet.

Jag kan inte se mig använda en annan telefon än note… men jag funderar skarpt på att vänta till note 11 för vill inte ha kamera hålet…

that said… så kommer jag säkert köpa note 10 ändå :slight_smile:

2 gillningar

Precis mitt tänk !!! Fast me iPhone … kan aldrig hålla mig 2 år , tydligen …