Här köper du iPhone 11 och iPhone 11 Pro billigast

Haft Tre i många år. Väldigt nöjd med dem! Grymt bra villkor utomlands, även i nordamerika och Ryssland. Bra kundtjänst och bra priser.
Fungerar sådär på fjällvandringar men den smällen kan jag ta :slight_smile:

Okej det är så schyssta priser ändå. Även om abonemanget väl kostade en del. Märker dock att jag inte skrev att jag syftade på 11 PRO.

1 gillning

Ja, operatören skänker mobilen som en gåva till Dig givetvis… Inte ens en guldfisk går på den skiten.
Sorry om jag låter dryg men herregud.
Apple får det dom kräver, operatören går givetvis plus på det, och då får dom konsumenter likt dig själv att tro att mobilen inte kostar nåt… Du får den på “köpet”… Grattis till en bra deal

Grattis till 11 an :slightly_smiling_face:

1 gillning

Tror de flesta förstår att den riktiga vinnaren alltid kommer vara operatören. :slightly_smiling_face:
Men tycker ändå de lyckas ganskaaa bra med att få det att kännas som att en gjort ett schysst kap :speak_no_evil:
Jag hade inte tänkt köpa en ny iPhone. Är supernöjd med min X och tror lätt den håller 1 år till. Men Airpods och obegränsad surf till ett pris som inte ligger allt för mycket över vad bara mobilen skulle kosta har fått mig att seriöst överväga att slå till :joy:

1 gillning

Givetvis går de plus.
Men vad menar du att det kostar oss konsumenter extra?

1 gillning

Vet inte vad du jämför med men jag jämför med halebop som jag har haft nu och månadskostnad.
Jag måste ju ha mitt abonnemang och jag gör slut på ca 26gb surf/månad.
Plus att jag vill ha en iPhone 11.
Betalade halebop 749kr/mån för 30gb/mån och en iPhone X innan.

Nu har jag obegränsad surf, en iPhone 11 och extra AirPods för 499kr mån.
Visst är jag bunden 24 månader men med halebop hade abonnemanget kostat 8856kr under de månaderna och hade jag då cashat iPhonen hade det varit 9200kr till.
Plus 1800 för AirPods.
500kr känns som en hyfsat smärtfri kostnad faktiskt, bredbandet hemma är ju inte långt ifrån t ex.

1 gillning

Tack så mycket :blush:
Sambon blir nog gladast, då hon får min iPhone Xr plus airpodsen.
Hennes iPhone 6S har ca 70% av original batteritid.

Nu är erbjudandet för gratis AirPods borttaget av Tre trots att det ska gälla fram till och med den 15 september.

1 gillning

Dom tog nog slut.
Har fortfarande inte fått något bekräftelse-mejl av tre efter beställningen.
Lite läskigt men då var AirPods med iaf.

Alltså är 3 billigast :+1:

Om det inte kostar oss nåt extra varför binda sig i 24m tex? Klart att det kostar oss extra på ett eller annat sätt

1 gillning

Nothing like a free lunch :slightly_smiling_face:

Hoppas du är medveten om att du går från Telias nät till Comviq ? Vilket kan vara helt okej beroende var du vistas.

Ja det vet jag.
Men med tanke på priset är jag mer än nöjd.
Minns att tre hade mycket strul förr men hoppas det blivit bättre.

Tanken är väl lite som Apple med ATV+ och Apple arcade.
Ger dig gratis användande i ett år och hoppas att du inte krånglar med att byta eller säga upp dig så pengarna börjar rulla in.
Vad är värt för dig att kunna ringa/smsa hur mycket du vill med obegränsad surf?
Sätt ett månadspris på det.

Mycke strul har jag inte haft men täckningen är något bättre hos vimla(Telenor) där jag brukar befinna mig.

Så du hade inget svar på vad det kostar extra?

Det gäller fortfarande: Redirecting... för existerande kunder och tog slut precis vid midnatt för nya.

1 gillning

fick tag på iphone 11 + airpods + unlimited surf för 499 hos tre! kunde inte bli bättre

betalar mer idag för min iphone 8 med 10gb surf hos comviq.