HBO visar upp vad vi kan se efter Game of Thrones

Från sajten:
https://teknikveckan.com/filmochserier/hbo-visar-upp-vad-vi-kan-se-efter-game-of-thrones/

HBOs största succé genom tiderna tar slut nästa måndag och något som säkert många gör när serien är över är att säga upp sitt abonnemang.

För att undvika detta har HBO nu släppt en trailer där bolaget visar upp allt som kommer att lanseras under 2019 – och det är en hel del. Vi kommer bland annat få nya säsonger av Silicon Valley, Big Little Lies, Ballers, Axios och The Deuce. Men det bjuds även på en hel del nytt så som Deadwood: The Movie, Euphoria, Watchmen, Our Boys, Years And Years.

I slutet av videon visar bolaget upp små glimtar av vad som kommer under 2020 och där har vi bland annat säsong tre av Westworld och säsong tio av Curb Your Enthusiasm.

Det är tur att svärfar är snäll och gett mig inlogg till Telia Play så jag slipper betala för möget kallat HBO Nordic. Hur kan man vara så nonchalant mot sina kunder som klagat i så många år på kvalitén på både streaming och app.

Men gnäller vanliga svensson?

Det borde som göra!:wink:

Haha ja den ger mig yrsel varje dag, jag kan inte förstå hur appen kan ha haft noll utveckling sedan dag ett. Tror fasiken jag ska maila dom och fråga varför dom inte lyssnar på sina kunder.

1 gillning

Gör det i person från Teknikveckan så kanske du får ett mer utvecklat svar än den personen som svarade när klagandet efter GOT avsnitt 3. “Vi streamar i full HD 1080p” satt personen och svarade alla. :joy:

Ja självklart via Teknikveckan =)

HD de senaste :joy::+1:t2:

Band of brothers toppar GoT varje dag i veckan. Men visst, fler har nog sett GoT :slight_smile: