Hur ser er julgran ut?

Tänkte att vi kunde visa varandra våra julgranar!

Här är familjens gran för iår :christmas_tree: En formklippt rödgran från Jämtgran Riktigt tät gran men med ganska så klena grenar så vi fick slå till på ny belysning. Föll för ÖoB’s Fireflybelysning och precis som namnet så blinkar belysningen svagt, precis som att eldflugor har beslagtagit granen :rofl:

5 gillningar

bild

Tänds och släcks med ett smart eluttag. I övrigt en ärvd plastgran.

4 gillningar

Fin gran :ok_hand:t3::santa:t3:

Här hemma kör vi plastgran. Min fru är allergisk. Men fördelen är ju att man kan ha den hela december och slipper barren.
Har kopplat in belysning i en Koogeek plug så den är med i några scenarier i HomeKit.
Vi är en väldigt färgglad familj så dom flesta kulor och hängen är så klart det.
bild

3 gillningar

Svindyr kungsgran och en magisk kula som frugan köpte, självklart HomeKit-kompatibel gran.:

6 gillningar

Kungsgranar är fina granar ändå :blush:

Det är dem! Barrar inte så jävligt heller!

1 gillning

bild

Ser ni granen! :smiley:

1 gillning

Snart i rörligt format.

1 gillning

Vad tar de för en Kungsgran där uppe?

Jag pröjsade runt 700!

400 här i Skåne!

Då får du säkert en dansk tuborggran!

Skit samma när man ändå inte ska snacka med den. :rofl::joy:

“Mannen som kunde prata med granar”

Det finns ju de som pratar med sina blommor, så varför inte granar? Hos Severyd finns det säkert de som t o m skäller på granen. :joy:

Jaja för fan d sen gammalt ! Snackat med mina i snart 10år, och jäkla va fina dom e, bara behövt plantera om dom emellanåt :muscle:

Nollåttorna sitter väl mest och dricker latte djup nere i sina sociala medier istället för att ha ett givande samtal med granen. :joy::rofl:

Blir utskälld varje dag :rofl::man_shrugging:t2:

Jag pratar med mina grannar