IKEA tar shoppingen från varuhusen in i mobilen eller surfplattan

Du vet att du har leksaker från ÖoB hemma påditt svindyra parkettgolv va? :wink:

image

2 gillningar

Haha … ajdå …

1 gillning

Bästa!!!

Va e de för fel på öob? :man_shrugging:t2:

Då kanske man inte ska uttala sig utan att åtminstone gå in och titta på sidan.
Är inte alls som det varit förut.

Inget fel alls, bara kul att Malmis har saker därifrån hemma :slight_smile:

1 gillning

Beställde en skåpslucka som var slut i varuhuset, tog tre dagar att hämta ut hos posten :slight_smile:

Deras kök är riktigt bra, bytte för 9 år sedan till ett Ikea och det ser fortfarande ut som nytt, blandaren i köket däremot läcker lite och hört flera klaga på deras blandare så där skulle jag välja annat.

Jysk däremot har jag blivit missnöjd med allt jag köpt.

1 gillning

haha, är det så? Present från någon av tjejens vänner… fyfan asså :stuck_out_tongue:

Körde stommar och beslag från dem. Luckor från picky living och blandare, ho, induktionhäll från och vitvaror från annat håll. Det är okej för priset. Största problemet är utdragen de sätter sig, märks på stora utdragsluckor främst. De linjerar inte perfekt. Jag har dock ett faktumkök inte Metod.

Hitta en bild, denna lucka måste jag skuva upp typ en gång i månaden för att den ska hålla sig rak

Märkligt men toleranserna är väl inte lika bra som 4ggr så dyra kök så vissa får problem. Väldigt nöjd med vårat, speciellt när man räknar in priset.

Nej precis. Hade platsbyggt i förra. Med högre utdrag än de där (fullskåpsutdrag) utan problem. Man får vad man betalar för. Men ville ge Ikea en chans iaf. Pikcy living + Ikea är ändå ett bra alternativ helt klart.

1 gillning

Förstod de :wink::sunglasses:

När det gäller IKEAs lampor har jag ett noob problem.
Jag har tre synkade lampor i en taklampa över matsalsbordet. Med fjärren tänds och släcks alla tillsammans, men i Apples Hem-app är de som tre individuella lampor… kan jag inte “mappa” ihop tre lampor som en enhet där??

Jodå, du håller inne på en lampa, väljer ”Inställningar” sen ”Gruppera med andra tillbehör”. Sen markerar du alla tre lampor och döper gruppen till vad du vill :smiley:

2 gillningar