IKEA Trådfri Filament-lampa i butik nu

Från sajten:
IKEA Trådfri Filament-lampa i butik nu


image

IKEA har släppt lös en 250 lm filament-lamps som i alla fall vi inte sett till tidigare. Vi hittar inte den heller på webbsidan men vår forummedlem Wallerstrem hittade dem på ett IKEA-varuhus i Haparanda. Det rapporteras dock att de finns på flertalet varuhus nu.

Priset är 99 kronor och rapporteras ge ett behagligt sken. Den har fast färgtemperatur på vad vid tror är 2200 kelvin.

Foto: F_Wallerstrem och IKEA US.

4 gillningar

TRÅDFRI LED ljuskälla E27 806 lumen, trådlös dimbar, vitt spektrum klar - IKEA Verkar också ny. Men den var inte lika fin

Verkar vara samma 2200 kelvin som i deras:

I varmaste läget.

”Ljusfärgen kan varieras mellan 2200 Kelvin (varmt sken), 2700 Kelvin (varmvit) och 4000 Kelvin (kallvit).”

E14 med färg, se där!

2 gillningar

Se där ja!

2 gillningar

Det här med att Ikea skall satsa på Smart hemmet och sedan i hemlighet släppa nya produkter. Skärp er!

1 gillning

Jag uppmärksammade att den lägligt nog släpptes i samband med Symfonisk :see_no_evil:

Är det nån som använder Trådfri E14 färglampa till Symfonisk? Lampan är på 8,6W och enl IKEA vill Symfonisk ha max 7W.

Köpte symfonisk på releasedagen och har haft en trådfri färglampa i sen dess. Den har tänds flera timmar varje dag men har aldrig den på max utan brukar bara vara tänd på 5% som ströbelysning.

Det har jag inte ens tänkt på faktiskt. Jag körde Hue som ju bara använder 6,5 watt.

Men ordet på stan säger att det nog skall gå bra ändå.

Tack för svar! Då blir det en tur till IKEA igen. Rött överdrag o röd lampa till jul :santa:t3:

2 gillningar

Myysigt!

Här gör tom Ikea reklam för en lampa på 8,6w till symfonisk-lampan:

Det är ju till och med en E27 som de gör reklam för.

Ja tom det :man_facepalming:t2: