iOS13 - rykten & tankar

Tänkte vi kunder diskutera iOS 13 rykten, önskningar och allmänna tankar här.

Tror ni att får se ny design? och då tänker jag inte bara på dark mode som typ är bekfräftat redan.

En sak som jag verkligen vill ha är en Always-on-screen, tror ni att det är möjligt?

min första trådstart - hoppas den är ok.

Mer än ok!

Notiser för detta forum är en feature som vore nice - fungerar på alla andra system :slight_smile:

1 gillning

Jag kan inte direkt peka emot nått specifikt, jag vill bara se ett rejält lyft överlag! Sätt för lika ut nu länge…

Dark mode ser jag fram emot som fan!

Always on hade varit nice…

1 gillning

iOS till iPhone behöver jag inte så mycket nytt till men iPad behöver ett betydligt mer avancerat OS.

1 gillning

Helt rätt!

Men iOS överlag, kom igen… så trist nu… :sleeping:

1 gillning

Always on screen. Vad har för tankar med det?

Tex att man kan välja om klockan alltid ska vara synlig, kunna se batteri procent. notiser mm. Ja väldigt mycket android där, men de e rätt nice…

3 gillningar

Vill ha! Är så smidigt på alla androidlurar jag testar och klockan får mer än gärna få samma behandling!

1 gillning

Det är verkligen dags att klockan får always on.

5 gillningar

Iallafall val möjligheten… kom igen!

1 gillning

de Kan väl titta på allt som android Har… Och kopiera det.

2 gillningar

Att kunna se klockan hela tiden utan att behöva väcka skärmen är något jag verkligen vill ha. Alway on display är riktigt trevligt.

2 gillningar

Yeah!

Men när iPhone/Watch kommer få det kommer det bli så där magiskt…:wink:

3 gillningar

iphone watch?.. förklara

Håller med.

326

Det här gillar man. Det var fan på tiden

2 gillningar

Alltså både iPhone och Watch får always on. Det blir ju alltid extra magiskt när Apple släpper sådana funktioner. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

true

Hoppas!