iPhone 11 - rykten & tankar

Samma här, skulle kunnat ha min gamla 7 plus idag också… Men ska försöka hålla hårt i min Max nu i ett par år…

Priset då … kommer de bli som dagens … o nuvarande sjunker 1500kr ?.. för de kan väl inte stiga :zipper_mouth_face::grimacing:

Stiga e ju s motto :joy:

Sant kanske :cold_face:

1 gillning

:money_with_wings::money_with_wings:

De lanserar en Xc som är deras nya färgglada budgetlur utan något riktigt nytt utöver färgerna tillsammans med kommentaren ”ni ville ha billigare telefoner, här har ni billigare telefoner”

Nån vill ha surströmming igen… :nauseated_face:

1 gillning

De ska finnas en i varje mans prisklass från 3-20 tusen , man får de man betalar för borde de heta :+1:t2:

1 gillning

Jag kör fortfarande med en 6s+ och den räcker mer än väl för mina behov. Vill jag fotografera plockar jag fram systemkameran. Frugan köpte en 8:a som jag kände på. Hon undrade om jag skulle ha en jag med. Tyckte inte och tycker fortfarande inte att det är någon större skillnad. I alla fall inte sett till mina behov.

1 gillning

Apple har målat in sig i ett hörn gällande priset. Om de ökar X11 orna så säljer de ännu färre och sänker de priset på XS orna och behåller dagens priser på X11 orna så säljer de med färre X11 or. Detta började med X och sedan har varken Samsung eller Huawei följt med 2019 :slightly_smiling_face:

:weary: man blir vimmel kantig !!!