iPhone 3GS och iPhone 4 lever ännu kvar på Apples hemsida

Från sajten: https://teknikveckan.com/apple/iphone-3gs-och-iphone-4-lever-annu-kvar-pa-apples-hemsida/

Den åttonde juni 2009 på WWDC i San Francisco visade Steve Jobs upp iPhone 3GS som kom skeppad med iPhone OS 3.0 – operativsystemet som sen bytte namn till iOS. Ett år senare den sjunde juni 2010 visade Apple upp uppföljaren iPhone 4 som tog världen med storm och även än idag av många anses vara den bästa designade iPhone-modellen Apple har gjort.

Känner ni er lite sugna på att bli nostalgiska så har Apple än idag två interaktiva sidor aktiva på sin hemsida där man kan läsa om alla nyheter gällande iPhone 3GS och iPhone 4. Några saker som Apple lyfte fram med iPhone 3GS var snabbheten, möjlighet att spela in video och lagring upp till 32GB. När det kommer till iPhone 4 så bjöds det på saker som retinaskärm, FaceTime, Multitasking, mappar och en 5mp-kamera.

Vill ni ta en resa tillbaka i tiden och uppleva alla nyheter med iPhone 3GS på Apples hemsida kan du klicka dig vidare här. Vill du resa fram ett år till i tiden och uppleva alla nyheter med iPhone 4 kan du klicka dig vidare här.

Via Reddit

1 gillning

Fyran är den absolut snyggaste de släppt!

2 gillningar

Ja visst är den nice! 3GSen var inte så snygg tycker jag :smiley:

Alltid varit för de åren de jobbat med kantig design!

1 gillning

Så mycket kärlek punkt

1 gillning

Är det din?

1 gillning

Tycker fortfarande att iPod touch 1 gen är den absolut snyggaste av alla iOS enheter

Ne, den fanns inte i Limegrönt.

3 gillningar

Japp har 3 st :relaxed:

1 gillning

Tre!! :open_mouth:

1 gillning

Fyran är en klassiker. En riktig fullträff när det kommer till design.

2 gillningar

Håller med att 4an och sen 5an var de snyggaste de producerat. Har en 4a hemma i någon låda :slight_smile: Skall nog ladda upp damma av den ikväll :slight_smile:

Jag gillade 3gs, så skön att hålla i.

Den var dock lite för plastig. Min 3GS hemma är sprucken på några ställen på baksidan.

Jag har en fin och fungerande 4S själv, vilar i min låda med andra reliker…

1 gillning

Har också en 4a någonstans. Den är riktigt snygg. Vad kan man hitta på med en sådan? Något bra lifehack? :smiley:

Är jag den enda som tok-gillar designen på 5C? Tyvärr släpptes den ju samtidigt som 5S med Touch ID så valet fick bli den med lite fulare design. Sambon hade dock en 5C och det är by far den snyggaste och mest ergonomiska iPhone-modellen genom tiderna (i mitt tycke).

Min mamma ärvde min 4:a som jag beställde på releasedagen, och använder den fortfarande. Hon tycker den räcker för henne. Med originalbatteri efter 9 år!

1 gillning

Min original iPhone från 2007 räcker fortfarande en hel dag! Skillnad på kvalitét…

Ha inget med kvalité att göra, är helt enkelt mer processer och bättre skärmar i dagens telefoner som då även drar mer ström.

1 gillning