Jack Ryan ger sig på Venezuela i säsong 2

Från sajten:
https://teknikveckan.com/streaming/jack-ryan-ger-sig-pa-venezuela-i-sasong-2/

Jack Ryan lämnar mellanöstern bakom sig och hamnar i en situation där han måste hantera Venezuela. Landet med de stora oljetillgångarna och den ännu större inflationen.

Säsong 2 har premiär den 1 november på Amazon Prime Video.

Gillade säsong 1. Skönt ibland med en actionserie däran inte behöver tänka så mycket. :+1:t3:

Här du tips på en actionserie där man måste tänka…? :grin:

Dåligt med det nu…:sunglasses:

1 gillning

Vill du ha tips på den man behöver tänka minst till och ändå går att se…? Strike back är namnet. De första säsongerna är faktiskt ganska bra om man bortser från IQ och vissa sexscener… Om man nu vill ha helt IQ-befriat som ändå får en bokstav i alfabetet…:laughing:

Hade hoppats på något med ryssland med tanke på hur s1 slutade.

Maffig reklam Amazon gjort.

1 gillning

Har plöjt igenom säsong 1 nu. Säsong 2 nästa!
Gillar serien skarpt. Amazon Prime var ju dessutom riktigt bra prissatt :smiley:

Är la lite olika för folk? Sista gången fick jag ge 124 spänn månaden! Första gången var det mycket billigare för mig. Första 6 månaderna tror jag jag fick ge 30-40 spänn eller vad det var.

29:- första 6 mån sen 59:- har jag för mig set stod

Min senaste:

Tror det där blir runt 124 spänn!

Japp, men inte via iOS :slight_smile:

Har för mig att det var där jag reggade mig :thinking:

Edit: valde att skapat nytt abb i appen på iPaden. Då skickade den mig till amazons hemsida där jag reggade mig.

Undrar varför du betalar så mycket…

bild

Ja, jag har ingen aning faktiskt!

Säsong 2 va lika bra! Såg den i helgen!

1 gillning

Gött o höra !!! Ska börja attackera den idag

1 gillning

Hoppas få lite tid ikväll och kolla… Har inte hunnit se några serier på två veckor typ.

Såg första avsnittet av S02 igår blir nog bra detta :slight_smile:

2 gillningar

Sett klart säsong 2. Allt annat än bra. Det känns som att serien är ganska påkostad och med relativt bra skådisar. Många scener håller, scen för scen. Men helheten är bedrövlig. 2 TV av 5.