Konceptvideo på iPhone 11 som heter duga.

Från sajten:
Konceptvideo på iPhone 11 som heter duga | Teknikveckan




En ny konceptvideo från Gunho Lee visar upp vad iPhone 11 och iPhone 11R skulle kunna bli. Det är ett koncept där formfaktoren påminner mer om iPad Pro än de telefonerna vi är vana vid i dag med rundade kanter.

Gunho Lee har även slängt in något som vi bara kan drömma om att Apple lanserar, ett magnetiskt batteripack. Av funktioner som kanske har större sannolikhet att faktiskt komma till iPhone 11 är FaceID som fungerar oavsett vilken vinkel telefonen hålls i och USB-C. Kamerans utformning är som 2018 års generation av iPhone men blixten har blivit utbytt mot en tredje kameralins och blixten är nu själva kanten runt kameran istället.

Det har på senare kommit flera koncept på iPhones som har samma formfaktor som iPad Pro men enligt 9to5mac så har Bloomberg gått ut med att Apple kommer fortsätta med samma designspråk som de har i dag.

Via: 9to5mac

Källa: ConceptsiPhone

1 gillning

Så sjukt , älskart !! Och dig som ger mig dessa drömmar … men de la tur att du redan käkat surströmming …

1 gillning

Nja… Gillade inte glaset låg ovanför stålkanten. Och det mörka temat var ju förskräckligt. Ser ju precis ut som iPhone 5/5S. Gillar designen på den men en 2019 design på den hade varit nice. Det är ju det inte i denna konceptvideo. Nu lät jag lite väl negativ. Lovar att bara skriva positivt resten av dagen. :wink:

1 gillning

Snälla ge mig denna Apple :heart: